[Pályázatok] A Boomerang Media pályázata - 1%-os kampány 2006

palyazatok at lists.ghost.hu palyazatok at lists.ghost.hu
2006. Feb. 14., K, 09:26:24 CET


Témakör: Egyéb

Cím: A Boomerang Media pályázata - 1%-os kampány 2006
Kiíró: Boomerang Media Magyarország
Határidő: Folyamatos
Pályázhat: civil szervezetek
-------------------------
1) Boomerang Media bemutatkozás:
Európa legnagyobb indoor specialista holding leányvállalataként a Boomerang
Media meghatározó szereplője a magyar indoor piacnak. A cég 13 éve kezdte
meg működését Hollandiában, Magyarországon 1997-ben jelent meg elsőként az
indoor piacon. Egyedülállóan széles portfoliónknak köszönhetően minőségi
helyszíneinken fogyasztók millióinak eléréséhez biztosítunk innovatív,
célzott és hatékony kommunikációs csatornákat.
Legrégebbi, és töretlenül népszerű médiaeszközünk a FreeCard - ingyenes
reklámképeslap, melyet FreeCard állványainkban országosan terjesztünk.
1.1 A felajánlott médiaeszköz bemutatása:
A FreeCard az egyik leghatékonyabb kreatív reklámeszköz, egyedülálló módon
a célcsoport önként veszi el a hirdetést. - nem agresszív médiaeszköz,
nincs negatív reklámhatás.
Többszörös elérést garantált - az elvétel után megőrzik a FreeCardot, és
így a rajta lévő fontos információkat is.
A célcsoport egyedülállóan nyitott befogadói szituációban találkozik a
képeslapokkal. A helyszínek sokrétű szegmentáció alapján leválogathatóak
(csak bizonyos kerületek, városok, régiók, életkor alapján stb.)
1.2 Terjesztési helyszínek Budapesten és 17 vidéki nagyvárosban:
- Bar&Club hálózat: szórakozóhelyek, vendéglátóhelyek - étterem, pizzéria,
pub, kávézó (országosan 440, Bp.-en 280 helyszín)
- Style hálózat: szépségszalon, fodrászat, kozmetika (országosan 100,
Bp.-en 50)
- Fitness hálózat: fitness termek, edzőtermek (országosan 100, Bp.-en 50).
1.3 Célcsoport:
- 18-49 éves ABC státuszú fiatalok és felnőttek
- Az átlagnál magasabb jövedelem
- Szociálisan érzékenyek és nyitottak
- Reklámkerülő életforma, hagyományos eszközökkel nehéz, ill. drága őket
elérni
2. TCR program:
A Boomerang Media üzletpolitikájának része, hogy médiafelületeit a
társadalom számára fontos üzenetek közvetítésére ajánlja civil szervezetek
számára. Minden esetben támogatjuk a társadalmi célú és kulturális
kommunikációt, melynek csupán az a feltétele, hogy a képeslapok gyártását
tőlünk rendeljék meg. Az elmúlt években több mint 30 alapítvány/szervezet
munkáját támogattuk kedvezményes médiafelületeinkkel. 2005-ben kezdett
1%-os pályázatunkat szeretnénk 2006-ban és a későbbiekben is folytatni.
3) Pályázat
A Boomerang Media pályázatot hirdet civil szervezetek, alapítványok számára
1%-os kampány lebonyolításához.
Nyeremény: Országos FreeCard kampány
- A Boomerang Media átvállalja a médiaköltség 100%-át (tehát a terjesztés
ingyenes).
- A pályázat során 3 nyertes civil szervezetet/alapítványt választunk ki
- A gyártási ár az alapítványt/civil szervezetet terheli. A pályázat
nyereményének feltétele, hogy Boomerang Médián keresztül bonyolítsa a
nyertes a gyártást.
- Az elbírálás során előnyt jelent a fiatalokat érintő téma: drog,
prostitúció, erőszak, alkohol stb.
- A részvételhez jelentkezési lap kitöltése szükséges (letölthető a
http://www.nonprofit.hu -ról). A jelentkezési lapot az alábbi kontakthoz
kérjük eljuttatni e-mailen vagy faxon.
Farkas Erika
Fax: (0036) 1-889-3601
email: farkas.erika at boomerangmedia.hu
Leadási határidő: 2006. március 27.
Eredményhirdetés: 2006. február 15.
2006. március 16.
2006. április 1.
Minden civil szervezet/alapítvány, aki nem kerül be a 3 közé, automatikusan
90%-os kedvezményt kap 1%-os kampányához! Reméljük, minél több szervezet
élni tud a lehetőséggel.
5) Kampány lebonyolítás
Az átfutási idő, gyártással együtt 2 hét. Konkrét érdeklődés esetén leadási
paramétereket, FreeCard hátlapot küldünk a kreatív tervezés megindításához.

FreeCard kampány minden pénteken indul és optimálisan 2 hétig tart. Kis
darabszám esetén 1 hetes kampányidőszak is lehetséges.
Mivel az 1%-os időszak május 22-én véget ér, a legutolsó lehetséges
kampányok:
2006. május 5-május 18. - anyagleadási határidő 2006. április 28.
5.1 Kampányköltségek
Médiaköltség: 16, 9 Ft/db + áfa listaáron
Gyártási költség: 5 Ft/db + áfa
A nyerteseknek csak a gyártási költséget kell kifizetni!
Médiaköltséget azoknak a civil szervezeteknek kell fizetni, akik a
pályázatban nem kerülnek be a 3 kiválasztott közé
A gyártási ár 50%-a gyártás előtt fizetendő!
További kérdésekkel forduljanak Farkas Erikához a
farkas.erika at boomerangmedia.hu email címen vagy a 06-1-889-3605-ös
telefonszámon.



További információk a(z) Palyazatok levelezőlistáról