Csendes Percek január 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 26., Szo, 05:37:01 CET

                       2013. január 26. szombat

Jn 10,14-16.

Jézus mondja: 14 "Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyéimet, és az
enyéim ismernek engem, 15 ahogyan az Atya ismer engem, én is úgy ismerem
az Atyát: és én életemet adom a juhokért. 16 Más juhaim is vannak nekem,
amelyek nem ebből az akolból valók: azokat is vezetnem kell, és
hallgatni is fognak a hangomra: és akkor lesz egy nyáj, egy pásztor."

                             MÁS JUHOK

Más juhaim is vannak nekem, amelyek nem ebből az akolból valók: azokat
is vezetnem kell, és hallgatni is fognak a hangomra: és akkor lesz egy
nyáj, egy pásztor. (Jn 10,16)

17 éves koromban részt vettem egy külföldi csereprogramban. Majdnem 5
hónapot töltöttem egy oroszországi iskolában, és egy orosz családnál
laktam. Ez volt az első alkalom, hogy hosszabb időre távol voltam
családomtól. Gyülekezetem Bibliákat küldött velem, mert meg voltak
győződve, hogy utazásom célja lesz, hogy bizonyságot tegyek keresztyén
hitemről.
Mindazonáltal nem sokkal Oroszországba érkezésem után rájöttem, hogy
Isten már jóval előttem járt ott. Megtapasztaltam Istent azokon az
embereken keresztül, akikkel találkoztam, akiket megszerettem, és akikre
hagyatkoztam ottlétem alatt. Bár másképp dicsőítettük és értettük
Istent, mégis mindannyian a mi Teremtőnkkel álltunk kapcsolatban.
Ha visszaemlékszem életem e szakaszára, Jézus szavai jutnak eszembe Jn
10,16-ban, amikor más nyájhoz tartozó juhairól beszél. Nem mondja, hogy
a tanítványoknak meg kell találniuk ezeket a juhokat, vagy hogy ők
valaki másra hallgatnak. Nem is úgy beszél róluk, mint elveszettekről.
Ellenkezőleg, Jézus azt mondta: "Egy nyáj lesz és egy pásztor."
Hallgassunk hát a mi Pásztorunk hangjára, Krisztus Jézusra.

Imádság: Szent Isten, segíts, hogy téged keressünk, és ne gondoljuk,
hogy a saját istentiszteletünk és hitünk sokkal jobb és igazibb, mint
másoké. Ámen.

Az emberi különbözőség Isten tervének része.
Alissabeth Newton (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉNEKÉRT SZERTE A VILÁGON!