Csendes Percek január 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 27., V, 05:37:01 CET

                      2013. január 27. vasárnap

Zsolt 121,1-8.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                          NÉZZ A HEGYEKRE!

Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem? Segítségem az
Úrtól jön, aki az eget és a földet alkotta. (Zsolt 121,1-2)

Amikor elköltöztem Közép-Tennesseebe, nagyon hiányoztak Kelet-Tennessee
hegyei, melyek között felnőttem. Azelőtt soha nem is tudatosult bennem,
hogy milyen megnyugtató volt a jelenlétük számomra. Védve éreztem magam,
mintha körülöleltek volna a hegyek.
Ezért tudok kapcsolódni ehhez az idézett bibliavershez. Időbe telt
megbecsülni a hegyek szépségét, és hasonlóképpen, évekbe telt, hogy
érzékennyé váljak Isten jelenlétének a szépségére és nyugalmára. Voltak
kétséges időszakaim hitbeli utam során, mint például anyám halálakor,
vagy mikor krónikus betegséget diagnosztizáltak nálam; de ahogy
szeretett hegyeim, Isten is mindig jelen volt.
Amikor belesüllyedek a hétköznapi élet problémáiba, felnézek az
irodámban függő hegyeket ábrázoló képre. Ez emlékeztet, hogy emeljem fel
a tekintetem. Habár ezek a hegyek csak az emlékezetemben vannak, mégis
ha látom, emlékezek arra, hogy segítségem valóban az Úrtól jön.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy szüntelen velünk vagy, akkor
is, ha nem gondolunk erre. Segíts mindig bízni benned. Ámen.

Isten mindig jelen van, őrző szemei pedig rajtunk pihennek.
Anne Leonard Trudel (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK HONVÁGYA VAN!