Csendes Percek január 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 19., Szo, 05:37:01 CET

                       2013. január 19. szombat

Zsolt 32,6-11.

6 Ezért hozzád imádkozzék minden hívő, amíg megtalálhat. Ha nagy vizek
áradnak is, nem érik el őt.
7 Te vagy az oltalmam, megóvsz a bajtól, körülveszel a szabadulás
örömével. (Szela.)
8 Bölccsé teszlek, és megtanítalak, melyik úton kell járnod. Tanácsot
adok, rajtad lesz a szemem.
9 Ne legyetek olyan oktalanok, mint a ló vagy az öszvér, amelynek
kantárral és zablával kell fékezni szilajságát, másképpen nem közelít
hozzád.
10 Sok fájdalom éri a bűnöst, de aki bízik az ÚRban, azt ő szeretettel
veszi körül.
11 Örüljetek az ÚRnak, ujjongjatok, ti igazak! Vigadjatok mind, ti igaz
szívűek!

                            IGAZ SZAVAK

Istennek minden szava színigaz. (Péld 30,5)

Lelkiismeretes egyetemistaként mindig összerándult a gyomrom a
zárthelyi szó említésére. Függetlenül attól, hogy hány órát töltöttem
tanulással, azon aggódtam, hogy rossz anyagból készültem. Attól féltem,
hogy elfelejtem, amit memorizáltam. Még akkor is, miután átnéztem, és
beadtam a dolgozatomat, jókedvemet hamar felváltotta az önbizalomhiány.
Valóban sikerült olyan jól teljesítenem, mint amennyire gondoltam?
Az egyetemi tesztek helyét átvették a kevésbé egyértelmű eredményekkel
járó tesztek. Szülőként remélem, hogy olyan készségeket tanítok meg
gyermekeimnek, amik szükségesek az életben való tájékozódáshoz. Egyik
születésnap követi a másikat, és azon tűnődöm, hogyan fogom kezelni az
öregedéssel kapcsolatos kihívásokat. Hosszú évekig nem fogom megtudni
ezeknek a teszteknek az eredményeit.
A Péld 30,5 megerősít bennünket, hogy az igében megtalált bölcsesség
túléli az élet tesztjeit. Az itt szereplő héber szót fordítják "igaznak
bizonyul"-nak, "megvizsgált"-nak, vagy "színigaz"-nak is. A kép a fém
tisztítási, finomítási folyamatából ered. Minden, amit Isten mond vagy
tesz, javunkra van. Ez az igazság Isten szeretetéből fakad, amely
megtart és erősít minket az élet bármilyen helyzetében.

Imádság: Urunk, hálát adunk bölcsességedért, amire életünket
rábízhatjuk. Segíts, hogy mindig hozzád forduljunk útmutatásért, vagy
vigasztalásért. Ámen.

Isten szava kipróbált és igaznak bizonyul.
Shannon L. Hale (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IZGULÓS DIÁKOKÉRT!