Csendes Percek január 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 18., P, 05:37:01 CET

                       2013. január 18. péntek

2Kor 4,6-12.

6 Isten ugyanis, aki ezt mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon
fel", ő gyújtott világosságot szívünkben, hogy felragyogjon előttünk
Isten dicsőségének ismerete Krisztus arcán.
7 Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak: 8 Mindenütt szorongatnak
minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; 9
üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk;
10 Jézus halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert életünk folyamán szüntelen a halál
révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is láthatóvá legyen halandó
testünkben. 12 Azért a halál bennünk végzi munkáját, az élet pedig
bennetek.

                            ISTEN JÓSÁGA

Adjatok hálát az Úrnak, mert jó, mert örökké tart szeretete! (Zsolt
136,1)

Amikor lovagolni megyek a kukoricaföld körül kanyargó ösvényen, akkor
ráébredek, hogy milyen fenséges és jó az Isten. A lovam patáinak hangja
hallatszik az úton, gondolataim leragadnak a pillanatnál, és hálát adok
Istennek azokért az áldásokért, amiket kaptam. Amikor egyedül vagyok a
határban, közel érzem magam Istenhez. Elégedett vagyok, és békés. A nap
aggodalmai és terhei a széllel együtt eltűnnek.
Amikor életemnek ezen pillanatait élvezem, akkor azt kérem Istentől,
hogy segítsen meglátnom a jót a legrosszabb körülmények között is.
Tudom, hogy az élet nem lesz mindig tökéletes, és az út során
szembenézek majd nehézségekkel és próbákkal. Az a vágyam, hogy hűséges
és hálás legyek Istennek akkor is, amikor az élet csapást mér rám.
Életem minden napján megtapasztalom Isten jóságát és kegyelmét. Isten
igéjének olvasása és az imádság helyreállítja lelkemet, és segít, hogy
Isten legyen az első helyen életemben. Amikor a lovaglásból hazaérek,
újfent hálát adok mindenért, amit Isten tett, és kérem őt, hogy erősítse
hitemet az előttem álló napokra.

Imádság: Mennyei Atyánk, segíts, hogy a nehéz körülményekben is
meglássuk a jót, és felismerjük jelenlétedet életünk minden napján.
Ámen.

Isten szépséggel és jósággal áldja meg az életünket.
Megan S. Feaser (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISTEN BÉKESSÉGÉRE VÁGYÓ EMBEREKÉRT!