Csendes Percek április 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Ápr. 6., Szo, 05:37:01 CEST

                       2013. április 6. szombat

1Jn 3,18-22.

18 Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem
cselekedettel és valóságosan. 19 Ebből tudható, hogy az igazságból valók
vagyunk. És akkor az ő színe előtt azzal biztatjuk a szívünket, 20 hogy
bár a szívünk elítél, Isten mégis nagyobb a mi szívünknél, és mindent
tud. 21 Szeretteim, ha pedig a szívünk nem ítél el, bizalommal
szólhatunk Isten előtt; 22 és amit kérünk, megkapjuk tőle, mert
megtartjuk parancsolatait, és azt tesszük, ami kedves őelőtte.

                       KÉT APA, EGY SZERETET

Az Úr, az Úr irgalmas és kegyelmes Isten! Türelme hosszú, szeretete és
hűsége nagy! Megtartja szeretetét ezerízig, megbocsátja a bűnt,
hitszegést és vétket. Bár nem hagyja egészen büntetés nélkül, hanem
megbünteti az atyák bűnéért a fiakat és a fiak fiait harmad- és
negyedízig. (2Móz 34,6-7)

Fiatalkoromban elkeserítően szégyenlős voltam, és kétségbeesetten
vágytam népszerűségre és lazaságra. Egy újonnan alakult lányklub hívott,
hogy egy közeli boltnál találkozzunk a "beavatásra", majd egy ott alvós
pizsama partira. Amikor megérkeztünk a bolthoz, rájöttem, hogy a
klubtagságot lopással lehet elnyerni. Kalapáló szívvel odaballagtam a
polchoz, amin bibliai könyvjelzők sorakoztak, és becsúsztattam egyet a
füzetembe, majd a kijárat felé indultam. A többiek megkérdezték: "Na,
mit szereztél?" Megmutattam ebül szerzett jutalmamat.
A buliban nem éreztem jól magam. Míg a többiek beszélgettek, én
csendben bocsánatért könyörögtem. A szüleim becsületességre tanítottak.
Másnap mindent bevallottam, és apukám visszavitt az üzlethez.
Visszaadtam a könyvjelzőt, és azt mondtam apának, hogy vállalom a
büntetést. Azt mondta: Már jobban megbüntetted magad, mint én; meg van
bocsátva.
A földi apámhoz hasonlóan, mennyei Atyánk akkor is szeret minket, ha
eltérünk a jó útról, és kész megbocsátani.

Imádság: Köszönjük, mennyei Atyánk, a szereteted és a könyörületed.
Szereteted fénye hadd világítson át rajtunk, hogy mások is lássák, és
higgyenek benned. Ámen.

Isten szeretete balzsam a lelki sebekre.
Ann Coogler (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A TINIKÉRT, AKIK ELFOGADÁSRA VÁGYNAK!