Csendes Percek április 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Ápr. 7., V, 05:37:01 CEST

                      2013. április 7. vasárnap

1Tim 6,17-19.

17 Azoknak pedig, akik e világban gazdagok, parancsold meg, hogy ne
legyenek gőgösek, és ne a bizonytalan gazdagságban reménykedjenek, hanem
Istenben, aki megélhetésünkre mindent bőségesen megad nekünk. 18 A
gazdagok tegyenek jót, legyenek gazdagok a jó cselekedetekben,
adakozzanak szívesen, javaikat osszák meg másokkal, 19 gyűjtsenek
maguknak jó alapot a jövendőre, hogy elnyerjék az igazi életet.

                         KÖSZÖNÖM A MUSTÁRT

Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan felülről, a
világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás, sem fénynek és
árnyéknak váltakozása. (Jak 1,17)

Legidősebb lányom ötéves volt, amikor egyszer az asztali imát így
kezdte: Köszönöm, Istenem, az ételt, az anyukámat és az apukámat. Majd
körbenézett, és így folytatta: Köszönöm a mustárt, a savanyúságot, a
hamburger zsemlét, és a tányérokat. Habár először csak egy aranyos
anekdotának tartottam, amit a barátokkal megoszthatok, időközben
rájöttem, hogy a kislányom szavai sokkal többet jelentenek.
Egy olyan világban, ahol sok családnak nem jut elég étel, még az én
közelemben, a hozzánk hasonló családoknak rengeteg okuk van hálásnak
lenni, amiért tápláló étel kerülhet az asztalra. Hajlamosak vagyunk
természetesnek tartani, vagy akár észre sem venni sok mindent - a
fűszerektől kezdve a tisztítószerekig - amik máshol luxuscikknek
számítanak.
Rádöbbentem, mennyire fontos élelmiszerrel támogatni a jótékonysági
szervezeteket, akik ételt készítenek, hogy segítsenek az éhezőkön.
Ezután is igyekszem értékelni életem nagy és kis áldásait is, amik
színessé és különlegessé teszik napjaimat.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük áldásaidat. Segíts emlékezni, hogy
amink van, azt mind tőled kaptuk. Ámen.

Istennek nagy és kis ajándékai is vannak.
Lisa Tate (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A JÓTÉKONYSÁGI SZERVEZETEKÉRT!