Csendes Percek október 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 26., P, 05:37:02 CEST

                       2012. október 26. péntek

Jn 16,4-7.

Jézus mondja: "Kezdettől fogva azért nem mondtam ezeket nektek, mert
veletek voltam. 5 De most elmegyek ahhoz, aki elküldött engem, és
közületek senki sem kérdezi tőlem: Hova mégy? 6 Mivel ezeket mondom
nektek, szomorúság tölti el a szíveteket. 7 Én azonban az igazságot
mondom nektek: jobb nektek, ha én elmegyek; mert ha nem megyek el, a
Pártfogó nem jön el hozzátok, ha pedig elmegyek, elküldöm őt hozzátok."

                           ISTEN ITT VAN

Én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig. (Mt 28,20)

Fiam első napja volt az óvodában. Ezelőtt édesapja és édesanyja mindig
közel volt, most viszont ott hagyták egy zajos teremben csupa ismeretlen
ember között. A gyerekek sírtak és kiabáltak. Az óvónők megpróbálták
túlkiabálni a kicsiket. Miután ott hagytuk az óvodában, azonnal vissza
akartam futni, és ott lenni vele. Ijedt volt és magányos, vigasztalásra
volt szüksége.
Abban a pillanatban arra gondoltam, hogy a mennyei Atya még inkább
vágyik arra, hogy velünk legyen ebben a félelmekkel teli világban, mint
én a fiammal. A legörömtelibb hír az, hogy Isten velünk van a vigasztaló
Szentlélek által. Nem vagyunk magunkra hagyva. A Szentlélek ott van
Isten minden gyermekével minden pillanatban.
Miután megnyugtattam magam, azért imádkoztam, hogy kisfiam is
megvigasztalódjon azzal, hogy Isten ott van mellette akkor is, ha az
apukája és anyukája nincs vele.

Imádság: Drága Vigasztalónk, Szentlélek Isten, hozd nekünk a szeretet,
a reménység, a bátorítás és vigasztalás igéit, különösen, amikor
magányosnak és erőtlennek érezzük magunkat. Ámen.

Állj meg és nézz körül! Isten közel van hozzád.
Pavel Serdukov (Moszkva, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZ ÓVODÁSOK SZÜLEIÉRT!