Csendes Percek október 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 25., Cs, 05:37:01 CEST

                     2012. október 25. csütörtök

5Móz 4,39-40.

39 Tudd meg azért ma, és szívleld meg: az ÚR az Isten fenn a mennyben
és lenn a földön, nincs más! 40 Tartsd meg rendelkezéseit és
parancsolatait, amelyeket én ma parancsolok neked, hogy jó dolgod legyen
neked és utódaidnak, és hogy sokáig élhess azon a földön, amelyet
Istened, az ÚR ad neked minden időkre!

                               CÉLOM

Ha nyomorúságban leszel, és utolérnek mindezek a dolgok, de végül
megtérsz Istenedhez, az Úrhoz, és hallgatsz szavára. (5Móz 4,30)

40 évi vándorlás után a zsidó nép elért az ígéret földjéhez. A pusztai
vándorlás során megtanultak Istenben bízni. Isten betöltötte minden
szükségletüket, és megtanulták, hogy életfontosságú neki
engedelmeskedniük. Amikor ellenkeztek, Isten hagyta, hogy boldoguljanak
maguk. Amikor rájöttek, hogy milyen nehéz Isten nélkül élni,
visszatértek hozzá, és ő várt rájuk.
Volt egy idő, amikor mintha pusztában vándoroltam volna, életemnek nem
volt célja. De Isten soha nem hagyott el, és folyamatosan vonzott
magához. Legerőteljesebben a Szentírásban találtam meg őt. Naponta
olvastam igéjét, és reményt leltem benne. Megtaláltam a célom.
Ez a cél nem más, mint naponta engedelmeskedni és elismerni Istent.
Ehhez semmi különöset nem kell tennem. Csak Istennel kell járnom, a
hétköznapi, gyakran nem túl izgalmas életemben. A napi igeolvasásban,
imádkozásban, Istennel időt töltve segítséget kapok, hogy minden
helyzetben örömöt leljek.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy célt adsz életünknek, és felfeded
magad igédben. Dicsőítünk kegyelmedért, örök szeretetedért. Ámen.

Ha Istenhez térünk, többé nem kell tovább "vándorolnunk a pusztában".
Donna Miller (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÉLETÜK ÉRTELMÉT KERESIK!