Csendes Percek október 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Okt. 7., V, 05:37:01 CEST

                      2012. október 7. vasárnap

1Kor 11,23-26.

23 Mert én az Úrtól vettem, amit át is adtam néktek, hogy az Úr Jézus
azon az éjszakán, amelyen elárultatott, vette a kenyeret, 24 és hálát
adva megtörte, és ezt mondotta: "Vegyétek, egyétek, ez az én testem,
amely tiérettetek megtöretik, ezt cselekedjétek az én emlékezetemre." 25
Hasonlóképpen vette a poharat is, miután vacsoráltak, és ezt mondta: "E
pohár amaz új szövetség az én vérem által, ezt cselekedjétek,
valamennyiszer isszátok az én emlékezetemre." 26 Mert valamennyiszer
eszitek e kenyeret, és isszátok e poharat, az Úrnak halálát hirdessétek,
amíg eljön.

                           A VACSORA KÉSZ

Az ünnep utolsó nagy napján felállt Jézus, és így kiáltott: Ha valaki
szomjazik, jöjjön énhozzám, és igyék! (Jn 7,37)

Oroszországban egy missziós tanácskozás záró alkalmára gyülekeztünk.
Együtt voltak az Egyesült Államokból származó missziós támogatók és
Eurázsia püspöki kerületének lelkészei, laikus szolgálói. Előadás közben
a helyi vezető mondta, hogy három fontos kifejezést kell feltétlenül
megtanulni minden nyelven: "Szeretlek", "Megbocsátok", és a "Kész a
vacsora" mondatokat. Ezután az úrvacsorai közösségre készülődtünk.
Az áldás elhangzott, a lelkész megtörte a kenyeret és felemelte a
kelyhet. Miután elismételte a három fontos mondatot: "Isten szeret.
Bűneid megbocsáttattak. A vacsora kész", a lelkész az úrvacsorához
hívott minket: "Jertek".
Előre mentem. Két orosz hölgy osztotta nekem az úrvacsorát. A saját
nyelvükön beszéltek, nem értettem őket. De hallottam Krisztust a
szívemben: "Szeretlek. Megbocsátottam. A vacsora kész". Ez teljesen
betöltött.
Azóta minden alkalommal, amikor úrvacsorát veszek, azt hallom, hogy
számítok, elfogadnak és tartozom valakihez; és ettől megváltozom. Az a
kérésem, hogy úgy szolgálhassak és élhessek, hogy mások is megtudják,
hogy Isten szeretett gyermekei, akiket szeretettel vár az ő asztalához
családjában.

Imádság: Istenünk, jó felfedezni, hogy minden keresztyén testvér
összetartozik a te nevedben! Erősíts bennünket, hogy szeretetünkkel
családodba vonjuk az embereket. Ámen.

Isten szeret és megbocsátott neked. A vacsora kész. Jöjj!
Joan Floyd (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÜLEKEZETEKÉRT EURÁZSIÁBAN!