Csendes Percek november 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 28., Sze, 05:37:01 CET

                      2012. november 28. szerda

Zsolt 28,6-9.

6 Áldott az ÚR, mert meghallgatta esedező hangomat.
7 Erőm és pajzsom az ÚR, benne bízik szívem. Ő megsegített, ezért vidám
a szívem, és énekelve adok neki hálát.
8 Az ÚR az ő népének erőssége, felkentjének megsegítő ereje.
9 Segítsd meg népedet, áldd meg örökségedet, légy pásztora, és gondozd
örökké!

                        EGY EGYSZERŰ IMÁDSÁG

Az Úr mondja: Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel
folyamodtok hozzám. (Jer 29,13)

Időnként biztos vagyok Isten jelenlétében; érzem Isten szeretetét,
értem, mi az akarata számomra. Vannak azonban sivatagos, száraz idők,
amikor távolinak érzem magam Isten világosságától. Ha ilyenkor
imádkozom, mintha a falnak beszélnék.
Mégis minden este együtt imádkozom 13 éves fiammal. Ő már nem annyira
rajong a hangos imádkozásért, de azért hálát adunk emberekért,
eseményekért, és minden másért. Nagyszerű így zárni a napot, köszönteni
az éjszakát, és pihenésre térni.
Egy este úgy éreztem, hogy az életem kikerül az ellenőrzésem alól.
Egyedülálló szülő vagyok és munka nélkül. Csatát vesztettem a napi
háztartási munkákkal szemben. Mindössze ennyit tudtam mondani
imádságomban: "Segíts!" Fiamnak tetszett; úgy gondolta, ez egy nagyszerű
imádság.
"Segíts!" hangzott az imádságom a leukémiás édesanyámért, egy zenekari
igazgatóért, aki sztrókot kapott éjszaka, és meghalt, és az imatársamért
is így könyörögtem, aki a második térdműtétje után lábadozott. Isten
leemelt minden egyes súlyt a szívemről, miközben ezzel az egy szóval
kértem: segíts! Mire befejeztem az imát, újra közel éreztem magam
Istenhez. Mint a zsoltáros: Nyomorúságomban az Úrhoz kiáltok, és ő
meghallgat engem. (Zsolt 120,1)

Imádság: Drága Istenem, segíts! Ámen.

Ha kérjük Istent, ő segít.
Gloria Graves Gregory (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYEDÜLÁLLÓ SZÜLŐK GYERMEKEIÉRT!