Csendes Percek november 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Nov. 27., K, 05:37:01 CET

                       2012. november 27. kedd

Fil 3,7-11.

7 Ellenben azt, ami nekem nyereség volt, kárnak ítéltem a Krisztusért.
8 Sőt most is kárnak ítélek mindent Krisztus Jézus, az én Uram
ismeretének páratlan nagyságáért. Őérte kárba veszni hagytam, és
szemétnek ítélek mindent, hogy Krisztust megnyerjem. 9 Hogy kitűnjék
rólam őáltala: nincsen saját igazságom a törvény alapján, hanem a
Krisztusba vetett hit által van igazságom Istentől a hit alapján, 10
hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.

                          TÖBB MINT TANÍTÓ

Amikor Jézus kiszállt, és meglátta a nagy sokaságot, megszánta őket,
mert olyanok voltak, mint a pásztor nélkül való juhok, és kezdte őket
sok mindenre tanítani. (Mk 6,34)

A rajongók nagyon extrém dolgokat is megtesznek azért, hogy lássák
kedvencüket. Ha egy kedvelt sztár koncertezik Manilában, a legtávolabbi
megyék lakói is igyekeznek odajutni. Amikor a kedvenc keresztyén
együttesem először jött el a Fülöp-szigetekre, én is spóroltam pénzt a
jegyre, foglaltam helyet a legjobb barátomnak és magamnak. Főnököm
jóváhagyásával előbb eljöttem a munkából, hogy ott lehessek a koncerten.
Ez az élmény az ötezer emberre emlékeztetett. Képzeljünk csak el több
ezer embert, akik különböző helyekről odagyalogolnak, hogy lássák és
hallják a híres tanítót élőben. Sok mai hírességtől eltérően Jézus soha
nem volt beképzelt. Talán ugyanúgy is nézett ki, mint bármely hétköznapi
ember abban az időben. Kíváncsi vagyok, mi volt az Jézusban, ami a
tömegeket a követésére késztette.
Jézus mondta: Én vagyok a világ világossága (Jn 8,12). Bölcsessége és
együttérzése vonzotta az embereket, bármerre ment. Jobban meg akarták
ismerni, és átélni kegyelmi tetteit. Kövessük mi is Jézust! Ő több mint
egy próféta vagy tanító. Ő Urunk és Megváltónk, aki feláldozta magát
értünk.

Imádság: Urunk, Istenünk, szeretnénk téged jobban megismerni, segíts
nekünk. Frissíts fel szereteteddel és kegyelmeddel, hogy mindig téged
áldjunk. Ámen.

Kit vagy mit keresel leginkább az életben?
Rhema Joy Penaflor (Bulacan, Fülöp-szigetek)

IMÁDKOZZUNK, HOGY A HÍRES EMBEREK JÓ PÉLDÁT MUTASSANAK!