Csendes Percek július 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 26., Cs, 05:37:01 CEST

                      2012. július 26. csütörtök

Zsolt 34,1-14.

1 Dávidé, abból az időből, amikor eszelősnek tettette magát
Abimeleknél, aki aztán elkergette, ő pedig elment.
2 Áldom az URat mindenkor, állandóan őt dicséri szám.
3 Az ÚRral dicsekszik lelkem. Hallják ezt az alázatosak, és örülnek.
4 Hirdessétek velem az ÚR nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
5 Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott, megmentett mindattól,
amitől rettegtem.
6 Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
7 Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából
kiszabadította.
8 Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
9 Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá
menekül.
10 Féljétek az URat, ti szentjei, mert nem szűkölködnek az istenfélők.
11 Az oroszlánok is sínylődnek, és éheznek, de akik az ÚRhoz
folyamodnak, nem nélkülözik a jót.
12 Jöjjetek, fiaim, hallgassatok rám, megtanítalak benneteket az ÚR
félelmére.
13 Ki az az ember, akinek tetszik az élet, és szeretne jó napokat
látni?
14 Vigyázz, hogy nyelved ne szóljon rosszat, és ajkad ne beszéljen
csalárdságot!

                         JÁTÉK FOLYAMATOSAN

A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk
majd, ha meg nem lankadunk. (Gal 6,9)

Egy csendes mellékutca közelében lakom. A környékbeli fiatal srácok
gyakran görkoriznak az úttesten. Nagy hálókat feszítenek ki, és a
betonon hokiznak. Épp a minap egy hideg zápor kapta el őket a meccs
közepén. Ám nem hagyták abba a játékot csak azért, mert eleredt az eső.
Átszellemült és elszánt szóváltásaikat élvezettel hallgattam. Annak
ellenére, hogy bőrig áztak, folytatták a görkorizást, és hajtottak, hogy
gólt lőjenek.
Nemrégen az életemben én is "hideg záporokat" éltem meg, több irányból
is, úgy hogy alig bírtam ki. Isten azonban azokat a fiúkat használta
fel, hogy emlékeztessen: végül is, tovább akarok "görkorcsolyázni" én
is. Ugyanilyen hitet akarok én is, folytatni a próbálkozást, hajtani a
következő kitűzött cél felé Krisztussal együtt az úton - nem számít,
mennyire kényelmetlen a jelenlegi helyzetem.

Imádság: Drága mennyei Atyánk, erősíts meg, és szabadíts ki minket
bajainkból. Segíts, hogy ne adjuk fel, hanem beléd kapaszkodjunk, hogy a
viharok végén hadd lássunk szivárványt. Hallgass meg minket, amint így
imádkozunk: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te
neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a
mennyben, úgy a földön is; mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma, és
bocsásd meg vétkeinket... Ámen.

Isten segít, hogy az esőben is folytassuk a játékot.
Christine A. Setlock (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL SPORTOLÓKÉRT!