Csendes Percek július 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 25., Sze, 05:37:01 CEST

                       2012. július 25. szerda

Lk 11,9-13.

Jézus szavai: 9 "Én is azt mondom nektek: kérjetek, és adatik,
keressetek, és találtok, zörgessetek, és megnyittatik nektek. 10 Mert
mindaz, aki kér, kap; aki keres, talál; és aki zörget, annak
megnyittatik. 11 Melyik apa az közületek, aki fiának kígyót ad, amikor
az halat kér tőle, 12 vagy amikor tojást kér, skorpiót ad neki? 13 Ha
tehát ti gonosz létetekre tudtok gyermekeiteknek jó ajándékokat adni,
mennyivel inkább ad mennyei Atyátok Szentlelket azoknak, akik kérik
tőle?"

                           MIFÉLE ÉTLAP?

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az
egyházban. (Ef 3,20)

"Rendelhetnénk olyasmit, ami nincs az étlapon?" Mire a mondat végére
értem, a felszolgáló arcára kiült kifejezés ezt mondta: "Ugrat? Olyat
akar rendelni, ami nincs az étlapon?" Tekintetéből egyértelműen
látszott: valójában nem várhatok el ilyet.
De komolyan beszéltem. Megkértem, hogy ellenőrizze, és végül tudtam
rendelni valamit, ami nem volt az étlapon, de a szakácsnak semmiféle
gondot nem jelentett elkészíteni, és amiért aztán méltányos árat
fizettem.
Imádkozhatunk úgy, hogy tudjuk, Isten nem csak az "étlapon szereplő"
imádságokra válaszol. Látjuk a helyzetünket, és arra gondolunk, mit
akarunk az Úrtól. Lehet, hogy kész válaszokkal a fejünkben imádkozunk.
Elfelejtjük Jézus szavait: "Ami lehetetlen az embereknek, az Istennek
lehetséges" (Lk 18,27 és Mt 19,26)!
Jézus azt tanította, hogy bármit kérhetünk Istentől (Jn 14,13-14).
Ugyanakkor, habár helyénvaló Isten tudomására hozni kéréseinket,
emlékezhetünk arra, hogy Isten képes oly módon is válaszolni, ahogy soha
nem gondoltuk volna.

Imádság: Szerető Urunk, emlékeztess bennünket, hogy te sokkal többet
látsz és tudsz, amit mi akár csak el tudunk képzelni. Köszönjük az
imáinkra adott válaszokat. Ámen.

Isten nem ismer korlátokat, amikor imáinkra válaszol.
Jonathan Ibarra (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉTTERMI FELSZOLGÁLÓKÉRT!