Csendes Percek január 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 10., K, 05:37:01 CET

                        2012. január 10. kedd

Jób 23,8-12.

8 De ha kelet felé megyek, nincs ott, ha nyugat felé, nem veszem észre.
9 Ha északon működik, nem látom, ha délre fordul, ott sem láthatom.
10 Csak ő tudja, milyen úton járok. Ha megvizsgál, kiderül, hogy arany
vagyok.
11 Szorosan járok a nyomában, az ő útján maradok, nem térek le róla.
12 Ajkának parancsából nem engedek, keblembe zártam szája mondásait.

                               A KIÚT

Emberi erőt meghaladó kísértés még nem ért titeket. Isten pedig
hűséges, és nem hagy titeket erőtökön felül kísérteni; sőt a kísértéssel
együtt el fogja készíteni a szabadulás útját is, hogy el bírjátok azt
viselni. (1Kor 10,13)

Tisztán emberi szempontból nézve a megpróbáltatások és a szenvedések
időszakai reménytelennek tűnhetnek. Én ezeket a kísértéseket a komoly
próbák idejének tekintem, olyan időszakoknak, melyek arra ösztönöznek,
hogy elforduljak hitemtől, és emberi megoldást keressek, vagy egyszerűen
feladjam.
Amikor ilyen "megoldáshoz" folyamodok, a helyzet katasztrófával
végződik. De ennek nem kellene így történnie. Hiszen Istenhez
fordulhatunk a próbák idején. Egyszer teljesen feldúlt, hogy egyik
kollégám érzelmi kitörésének én lettem az ártatlan áldozata. De eszembe
jutott az Ef 4,26, amely azt mondja, hogy a nap ne menjen le a
haragommal. Imádkozva olvastam a Szentírásból a Fil 4,4-7-et, hogy
kéréseimet Isten elé vihetem, és elnyerhetem a minden értelmet meghaladó
békességet. Ezután éreztem, az Úr arra indít, hogy menjek vissza a
kollégámhoz, és rendezzük a dolgot. Amikor ezt megtettük, mindketten
megkaptuk az isteni békességet.
Istenhez járulva hamar megtapasztalhatjuk hűségét. Lehetnek bármilyen
érzéseim, Isten mégis hűséges. Ő a bosszantó és megkísértő körülményben
is megmutatja a kiutat.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy önpusztító mérgelődéseink alatt is
tanítasz és tanácsolsz minket. Ámen.

Ma elvetem az emberi megoldást, és Istenhez fordulok!
Dougald Blue (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÍSÉRTÉSEK KÖZÖTT LÉVŐKÉRT!