Csendes Percek január 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 11., Sze, 05:37:01 CET

                       2012. január 11. szerda

1Kir 3,5-12.

5 Akkor éjjel megjelent Gibeónban az ÚR Salamonnak álmában, és ezt
mondta Isten: Kérj valamit, én megadom neked! 6 Salamon ezt felelte: Te
nagy szeretettel bántál szolgáddal, Dáviddal, az én apámmal, ahogyan ő
is hűségesen, igazán és egyenes szívvel élt előtted. Ezt a nagy
szeretetet megtartottad iránta, és fiút adtál neki, aki a trónján ül ma
is. 7 És most URam, Istenem, te királlyá tetted szolgádat az én apám,
Dávid után. De én még egészen fiatal vagyok, nem értek a kormányzáshoz.
8 És a te szolgád választott néped között van, amely olyan nagy nép,
hogy nem lehet számba venni; nem számlálható meg a sokasága miatt. 9 Adj
azért szolgádnak engedelmes szívet, hogy tudja kormányozni népedet,
különbséget téve a jó és a rossz között, különben ki tudná kormányozni a
te nagy népedet?! 10 Tetszett az ÚRnak, hogy ezt kérte Salamon. 11 Azért
ezt mondta neki Isten: Mivel ezt kérted, és nem kértél magadnak hosszú
életet, nem kértél gazdagságot, és nem kérted ellenségeid életét, hanem
értelmet kértél, hogy nekem engedelmeskedve tudj kormányozni, 12 ezért
teljesítem kérésedet: olyan bölcs és értelmes szívet adok neked, hogy
hozzád fogható nem volt előtted, és nem támad utánad sem.

                            EGY KIS IMA

Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Mt 7,7)

Úgy nőttem fel, hogy jártam templomba, ismételgettem a kívülről
megtanult imákat, és megpróbáltam helyesen cselekedni. De mikor
elkezdtem tanulmányozni a Bibliát, rájöttem, hogy tulajdonképpen nincs
hitem. Vágyódni kezdtem az Istenbe vetett őszinte bizalomra. Egy nap a
bibliaórán valaki megkérdezte: "Hogyan juthatunk hitre?" Vezetőnk azt
mondta, hogy kérjük ezt Istentől. Jézust idézte: "Kérjetek, és adatik
nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és megnyittatik nektek."
Ez egyszerűnek tűnt, de vajon működik-e? Útban hazafelé eldöntöttem,
hogy hitet fogok kérni. Mit veszíthetek? - gondoltam. Furcsán éreztem
magam, hogy nem megtanult imát mondok, de erre az esetre nem ismertem
egyet sem. Azon a napon imádkoztam életemben először saját szavaimmal.
Csak egy kis, egyszerű ima volt: "Istenem, hinni akarok benned. Adj
hitet!"
Isten szívesen meghallgatja imádságainkat. Nem igényel cirkalmas
szavakat vagy művészi költeményeket. Nem határozza meg, minimum mennyi
szót használjunk. Isten csak a vágyainkat és szükségeinket szeretné
hallani. Egy kis, egyszerű ima Isten szemében óriási és
jelentőségteljes, és szívesen felel rá. Tudom, hogy az én imámat
meghallgatta. Próbáljuk ki! Ebből csak jó származhat!

Imádság: Drága Istenünk, szükségünk van rád. Kérünk, adj nekünk hitet.
Ámen.

Ha Istent kérjük, semmit sem veszíthetünk!
Deborah A. Potts (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI MÉLYEBB HITRE VÁGYIK!