Csendes Percek április 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 18., Sze, 05:37:01 CEST

                       2012. április 18. szerda

Józs 1,1-9.

1 Mózesnek, az ÚR szolgájának halála után ezt mondta az ÚR Józsuénak,
Nún fiának, Mózes szolgájának: 2 Az én szolgám, Mózes meghalt. Most
azért indulj, kelj át itt a Jordánon, te és ez az egész nép arra a
földre, amelyet én adok Izráel fiainak. 3 Nektek adok minden helyet,
ahová léptek, ahogyan megígértem Mózesnek. 4 A pusztától és a Libánontól
a nagy folyamig, az Eufrátesz folyamig, nyugat felé pedig a nagy
tengerig a ti területetek lesz a hettiták egész országa. 5 Senki sem
állhat ellened egész életedben. Veled leszek, ahogy Mózessel is vele
voltam. Nem maradok el tőled, nem hagylak el. 6 Légy erős és bátor, mert
te teszed ezt a népet annak az országnak az örökösévé, amelyről
megesküdtem atyáiknak, hogy nekik adom. 7 Csak légy igen bátor és erős,
őrizd meg, és tartsd meg azt a törvényt, amelyet Mózes, az én szolgám
parancsolt neked. Ne térj el tőle se jobbra, se balra, hogy boldogulj
mindenütt, amerre csak jársz. 8 Ne hagyd abba ennek a törvénykönyvnek az
olvasását, hanem tanulmányozd éjjel-nappal, őrizd meg, és tartsd meg
mindazt, ami ebben meg van írva. Akkor sikerrel jársz utadon, és
boldogulsz. 9 Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor. Ne félj,
és ne rettegj, mert veled van Istened, az ÚR, mindenütt, amerre csak
jársz.

                           NAPI BÁTORSÁG

Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az Úr, mindenütt,
amerre csak jársz. (Józs 1,9)

Miközben arra vártam, hogy a férjem befejezze a kegyetlen fizikoterápia
adagját, az irodában egy poszter megragadta a tekintetemet. Ezen az
állt, hogy "a bátorság nem mindig kiabál. Néha csak annyi, hogy
csendesen azt mondjuk: Holnap újra próbálom". (Mary Anne Radmacher)
Csak néhányan hivattunk hősi cselekedetre, mint például kimenteni egy
gyereket egy égő épületből, felajánlani a csontvelőnket, vagy esetleg
életünket adni a hitünkért. De sokunknak "csupán" az jut, hogy
türelmesen éljünk egy fogyatékossággal, egy ingerlő munkahelyen a lehető
legjobbat hozzuk ki, vagy szeressük, mint Krisztus, még azokat is,
akiknek nyilvánvaló célja, hogy nekünk ártsanak. Ezek a helyzetek napi
bátorságot igényelnek.
Bármilyenek is körülményeink, Isten Józsuéhoz intézett szavaiból erőt
meríthetünk: Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened az Úr,
mindenütt, amerre csak jársz (Józs 1,9). A napi kihívás ugyan lehet egy
stresszes munka, egy makacs gyerek, vagy éppen egy betegségből vagy
szenvedésből való felépülés küzdelme, de Isten mindig velünk van. Hozzá
bármikor fordulhatunk bátorságért, hogy holnap ismét nekilendüljünk.

Imádság: Urunk, adj bátorságot úgy élnünk minden nap, ahogy te akarod.
Ámen.

Még az Istenben bízók számára is sokszor a puszta megjelenés már
győzelem.
Lisa Stackpole (Wisconsin, USA)

IMÁDKOZZUNK A TESTI FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐKÉRT!