Csendes Percek április 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 17., K, 05:37:01 CEST

                        2012. április 17. kedd

2Kor 4,6-12.

6 Isten ugyanis, aki ezt mondta: "Sötétségből világosság ragyogjon
fel", ő gyújtott világosságot szívünkben, hogy felragyogjon előttünk
Isten dicsőségének ismerete Krisztus arcán.
7 Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a rendkívüli erőt
Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak: 8 Mindenütt szorongatnak
minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; 9
üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk;
10 Jézus halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert életünk folyamán szüntelen a halál
révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is láthatóvá legyen halandó
testünkben. 12 Azért a halál bennünk végzi munkáját, az élet pedig
bennetek.

                       A VIHAR LECSENDESÍTÉSE

Ezeket azért mondom nektek, hogy békességetek legyen énbennem. A
világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot. (Jn
16,33)

Egy kemény zivatar fenyegetően és olyan váratlanul érte el a
városunkat, mint egy hívatlan vendég. A média figyelmeztetett, hogy
készüljünk fel rá, ezért a férjem kitisztította az esőcsatornákat és
elpakolta a kinti bútorokat, én pedig elemlámpákat és palackozott vizet
készítettem elő. Hajnalban arra ébredtünk, hogy a szél csapkodja a
fákat, a felhőszakadás pedig a földet. De felkészülve rá, csak kisebb
aggodalommal figyeltük.
Az élet tele van készülődéssel. Készülünk az iskolai vizsgákra és
állásinterjúkra. Készülünk egy kisbaba születésére, a nyugdíjra és még a
barátságtalan időjárásra is. De a lelkünket és értelmünket is fel kell
készítenünk az élet nehéz viharaira!
Amikor kitartóan olvassuk a Bibliát és imádkozunk, lelkileg az élet
viharaira készülünk. Ez talán egyszerűnek hangzik, de ez a
fegyelmezettség segít, hogy mélyebben megismerjük Isten jellemét. Így,
ha jönnek a próbák, nem tántorítanak meg, és nem kérdőjelezzük meg Isten
jóságát. Sőt, az Istennel való szoros kapcsolat miatt tudni fogjuk, hogy
ő minden vihar ellenére jelen van. És mindezekben megismerjük Isten
békességét.

Imádság: Atyánk, köszönjük, hogy velünk vagy a viharokban. Segíts
közelebb kerülni hozzád az igeolvasás és imádság által. Ámen.

Nem választhatjuk meg, hogy mikor jöjjenek a viharok, de a lelkünket
felkészíthetjük rájuk.w
Karen Y. Foster (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETI KATASZTRÓFÁT SZENVEDŐKÉRT!