Csendes Percek április 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 16., H, 05:37:01 CEST

                       2012. április 16. hétfő

Zsolt 119,1-11.

1 Boldogok, akiknek az útja tökéletes, akik az ÚR törvénye szerint
élnek.
2 Boldogok, akik megfogadják intelmeit, teljes szívvel keresik őt,
3 nem követtek el álnokságot, hanem az ő útjain jártak.
4 Te megparancsoltad, hogy utasításaidat pontosan megtartsák.
5 Bárcsak állhatatosan járhatnék utadon, megtartván rendelkezéseidet!
6 Akkor nem vallanék szégyent, ha figyelnék minden parancsolatodra.
7 Tiszta szívből adok hálát neked, tanulva igazságos döntéseidet.
8 Megtartom rendelkezéseidet, ne hagyj el engem soha!
9 Hogyan tarthatja tisztán életútját az ifjú? Úgy, hogy megtartja
igédet.
10 Teljes szívből kereslek téged, ne engedd, hogy eltérjek
parancsolataidtól!
11 Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened.

                        MÉCSES ÉS VILÁGOSSÁG

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Több mint ötven éve olvasom a Csendes Perceket. Amikor egy
misszionáriusok által működtetett iskolában tanítottam, soha nem
mulasztottam el, hogy az első órám előtt a Csendes Percek üzenetén
elmélkedjem.
Ma már a kijelölt bibliai részt is mindig elolvasom, mert egyébként a
napi igeolvasásomban hajlamos vagyok csak a kedvenc részeimet
kiválogatni. A javasolt igerészek elolvasása szélesíti látókörömet, így
mélyebb értelmet nyer az író bizonyságtétele, és megértem, hogyan lehet
az adott igeszakaszt a mindennapi életünkre vonatkoztatni. Több mint
ötven év elteltével, a Szentírás szavai, csakúgy, mint a
bizonyságtételek "mécses lett a lábam előtt, ösvényem világossága".
Ma már a Csendes Perceket használom a családi áhítatok útmutatójaként
is. Haladok tovább Isten egyre mélyebb megismerésének útján, amikor
közösen elmélkedünk és imádkozunk a családommal.

Imádság: Urunk, tudjuk, hogy a te igéd soha nem múlik el. Hadd legyen a
te igéd ösvényünk világossága, mely egyre közelebb vezet minket hozzád.
Ámen.

Minden bibliai résznek van számunkra mondanivalója. Olvassunk el egy új
fejezetet.
Seung Jae Oh (Taejon, Korea)

IMÁDKOZZUNK A KÜLFÖLDÖN SZOLGÁLÓ MISSZIONÁRIUSOKÉRT!