Csendes Percek szeptember 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Sze. 11., V, 05:37:01 CEST

                    2011. szeptember 11. vasárnap

Mt 28,16-20.

16 A tizenegy tanítvány pedig elment Galileába arra a hegyre, ahova
Jézus rendelte őket. 17 Amikor meglátták őt, leborultak előtte, pedig
kétségek fogták el őket. 18 Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem
adatott minden hatalom mennyen és földön. 19 Menjetek el tehát, tegyetek
tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a
Szentléleknek nevében, 20 tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én
parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ
végezetéig."

                         BÉKESSÉG MINDENKOR

Ezeket azért mondom nektek, hogy békességetek legyen énbennem. A
világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot. (Jn
16,33)

Csípős, hűvös idővel indult a nap. Megkönnyebbültünk a késő nyári hőség
után. A 2001. szeptember 11-i vihar előtti nyugalom volt. A gyerekek
iskolában voltak. Rengeteg elintéznivalóm volt, s férjem, aki pilóta, a
repülőtérre tartott. Csak egy szokásos napnak indult, amíg meg nem
hallottuk a híreket.
Ahogy fotelbe roskadtan az ikertornyok összeomlását néztem, elöntött a
pánik. A biztonság és védettség érzése elpárolgott belőlem. Nemcsak az
országunkat támadták meg, fegyvernek is épp olyan típusú repülőgépet
választottak, amilyet a férjem szokott vezetni. Most egyetlen
repülőgépet sem engedtek felszállni, a jövő bizonytalanná vált.
Kétfajta aggodalom is gyötört: egyrészt arra vágytam, hogy minden
pilóta biztonságban legyen, ugyanakkor a férjem munkájáért is aggódtam.
Mielőtt a kétségbeesés teljesen úrrá lett volna rajtam, leültem
elolvasni Isten igéjét. A fenti vers hangosan és tisztán szólt hozzám,
arra emlékeztetve, hogy Isten Krisztusban legyőzte a világot. S ha Isten
az egész világot legyőzte, akkor képes arra is, hogy vigyázzon rám. A
kétségbeesés idején Isten békességet kínál nekünk.

Imádság: Békesség Istene, köszönjük szereteted erejét, amely legmélyebb
csüggedésünket is legyőzi. Tarts minket a szíved közelében mindig. Ámen.

Isten ismeri fájdalmainkat, és mindig közel van hozzánk.
Mary Annslee Urban (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A PILÓTÁKÉRT!