Csendes Percek november 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 16., Sze, 05:37:01 CET

                      2011. november 16. szerda

Zsolt 89,14-19.

14 Hatalmas a te karod, kezed erős, jobbod felséges.
15 Igazság és jog trónodnak támasza, szeretet és hűség jár előtted.
16 Boldog nép az, amely tud neked ujjongani, amely orcád világosságában
járhat, URam!
17 Nevednek örvendeznek mindennap, és igazságod fölmagasztalja őket,
18 mert te vagy díszük és erejük. Kegyelmed által emelkedik hatalmunk,
19 mert az ÚRtól van a pajzsunk, Izráel Szentjétől a királyunk.

                      A VILÁGOSSÁG MEGOSZTÁSA

Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben,
hanem övé lesz az élet világossága. (Jn 8,12)

Szabadságunk alatt barátnőmmel felmásztunk egy 53 méter magas működő
világítótorony tetejére, ahol a körbeforgó lencsékről tükröződő fény
éjszaka útbaigazítja a part menti hajókat. Alkonyatkor kimentünk a
homokos tengerpartra, hogy lássuk a fénysugarakat a sötétben. Egy kis
zseblámpa volt nálam, és lábunk elé világítottam. Barátnőm később
megjegyezte, milyen hálás volt, hogy tartottam neki a fényt.
Múlt héten újra elgondolkodtam ezen, amikor egy másik barátommal
életünk sötét időszakairól beszélgettünk. Később a prédikációban is
hallottam a "sötétségben felvillanó fénysugarakról". Ez a kép továbbra
is megragadt bennem. Amikor azon gondolkozom, mik legyenek a következő
lépések a munkámmal, anyagi döntéseimmel és lelki gyakorlatommal
kapcsolatban, meg vagyok győződve, hogy az élet bármely területén lévő
bizonytalan sötétségben lesznek fénysugarak. Néha én tartom a fényt
valakinek, máskor más tartja nekem.
Krisztus az én fényt adó biztos társam. Ha megteszem a következő
lépést, a későbbiek is láthatóvá lesznek, ahogy a fény nagyobb teret
tölt be. Ha a fény megáll, én is megpihenhetek egy csendes helyen, és
tudhatom, hogy Krisztus megint vezetni fog, amikor itt lesz az ideje,
hogy tovább haladjak.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy te vagy a mi világosságunk, rád
akarunk figyelni szívünk csendjében. Ámen

Mi az a következő lépés, amit ma kér tőlünk Isten?
Joan Floyd (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI DÖNTÉS ELŐTT ÁLL!