Csendes Percek november 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Nov. 17., Cs, 05:37:01 CET

                     2011. november 17. csütörtök

1Móz 28,10-17.

10 Elindult Jákób Beérsebából, és Hárán felé tartott. 11 Egy olyan
helyre ért, ahol eltölthette az éjszakát, mikor a nap lement. Fogott
egyet az ott levő kövek közül, azt a feje alá tette, és lefeküdt azon a
helyen. 12 És álmot látott: Egy létra volt a földre állítva, amelynek
teteje az égig ért, és Isten angyalai jártak azon fel és le. 13 Odafönt
pedig az ÚR állt, és ezt mondta: Én vagyok az ÚR, atyádnak, Ábrahámnak
Istene, és Izsáknak Istene! Ezt a földet, amelyen fekszel, neked adom és
a te utódaidnak. 14 Annyi utódod lesz, mint a föld pora, terjeszkedni
fogsz nyugatra és keletre, északra és délre, és áldást nyer általad, meg
utódod által a föld minden nemzetsége. 15 Mert én veled vagyok,
megőrizlek téged, akárhova mégy, és visszahozlak erre a földre. Bizony,
nem hagylak el, amíg nem teljesítem, amit megígértem neked. 16 Amikor
Jákób fölébredt álmából, ezt mondta: Bizonyára az ÚR van ezen a helyen,
és én nem tudtam! 17 Félelem fogta el, és így szólt: Milyen félelmes ez
a hely! Nem más ez, mint Isten háza és a menny kapuja.

                        TALÁLKOZÁS ISTENNEL

Amikor Jákób felébredt álmából, ezt mondta: "Bizonyára az Úr van ezen a
helyen, és én nem tudtam!" (1Móz 28,16)

A reptéren ültem. A körülöttem lévő zaj egy méhrajhoz hasonlított.
Kinyitottam a Találkozási Helyet (a Csendes Percek orosz kiadását), és
elkezdtem olvasni, közben figyeltem a körülöttem lévőket. Az érkezési
csarnokban ültem, ahol láttam a szeretet és öröm kifejeződését barátok
és családok találkozásakor. Aztán egy csodálatos gondolat jutott az
eszembe: Itt ülök a Találkozási Helyet olvasva egy "találkozási ponton"!
Nem tudtam, hogy az üzleti találkozó, amiért idejöttem, hogy fog
sikerülni. De ráeszméltem, hogy gyakran álmodozom a Jézus Krisztussal
való találkozásról. Mi lenne, ha Jézus pont most érkezne? Milyen
érzéseim lennének? Készen állnék fogadni? Szégyenkeznék néhány tettem,
gondolatom, vagy szavam miatt?
Ahogy elmélyültem a kezemben lévő áhítatos könyvben, csodálkozva vettem
észre, hogy mennyire kiléptem az engem körülvevő forgatagból. Ott
voltam, és találkoztam Istennel. Üzleti találkozóm még előttem állt, de
a legfontosabb találkozó már megtörtént.

Imádság: Urunk, adj nekünk bölcsességet és szerető szívet, hogy életünk
minden pillanatában készek legyünk a veled való találkozásra. Ámen.

Ma találkoztam már Istennel?
Yulia Parygina (Pskov, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK A REPÜLŐTEREK DOLGOZÓIÉRT!