Csendes Percek május 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 4., Sze, 03:41:02 CEST

                        2011. május 4. szerda

Zsolt 139,13-18.

13 Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.
14 Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.
15 Csontjaim nem voltak rejtve előtted, amikor titkon formálódtam,
mintha a föld mélyén képződtem volna.
16 Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt
írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg
belőlük.
17 Mily drágák nekem szándékaid, Istenem, mily hatalmas azoknak száma!
18 Számolgatom, de több a homokszemeknél, s a végén is csak nálad
vagyok.

                         HELYÉN MONDOTT SZÓ

Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt. (Zsolt 139,14)

A régi-vágású angol bevándorlók, mint a nagyapám is, keveset beszélnek.
Arcának mély ráncai és a kezei utaltak a tengerészetnél és a helyi
tűzoltóságnál eltöltött hosszú évekre. Nehéz szolgálata során tökélyre
fejlesztette a helyén mondott szó művészetét. A bátyámmal ismertük a
jeleket, a megvillanó hunyorítást, mosolyának jellegzetes görbületét,
és már vártuk a találó tréfát, amely azután harsogó nevetésre
késztetett minket.
Amikor a nagyapám egészsége megrendült, gondosan megválogatott
kifejezései a szeretet üzenetévé változtak, amelyet örökségül maga után
kívánt hagyni. Édesanyám ma is megkönnyezi, hogy az egykori tengerész
hogyan nézett rá a mélykék szemével, amely olyan volt, mint az óceán,
és mondta: "Szeretem az én derék kislányomat. Ő az én aranyos
kislányom!" Utolsó szavaival tudatni akarta vele, mennyire szerette.
A Bibliában azt olvassuk, hogy a zsoltáros megértette, Isten ugyanúgy
tekint ránk, - ahogy nagyapa is a lányára - mint szeretett gyermekeire.
Mindannyian az ő csodálatos alkotásai vagyunk, a teremtés koronája!
Megnyugtat Teremtőnk tökéletes munkájának bizonyossága mindama napig,
amikor meghallhatom Isten szavát: "Ez az én derék fiam!"

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük, hogy teremtett világod részeként
minket is megalkottál. Ámen.

Isten szeretettel néz mindnyájunkra.
Derik Timmerman (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, NEM SZERETIK ŐKET!