Csendes Percek május 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Május. 5., Cs, 03:41:02 CEST

                       2011. május 5. csütörtök

Róm 12,9-15.

9 A szeretet ne legyen képmutató. Iszonyodjatok a gonosztól,
ragaszkodjatok a jóhoz, 10 a testvérszeretetben legyetek egymás iránt
gyengédek, a tiszteletadásban egymást megelőzők, 11 a
szolgálatkészségben fáradhatatlanok, a lélekben buzgók: az Úrnak
szolgáljatok. 12 A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek
kitartók, az imádkozásban állhatatosak. 13 A szentekkel vállaljatok
közösséget szükségeikben, gyakoroljátok a vendégszeretetet. 14 Áldjátok
azokat, akik üldöznek titeket; áldjátok és ne átkozzátok. 15 Örüljetek
az örülőkkel, sírjatok a sírókkal.

                        FIGYELMET TANÚSÍTANI

Senki se a maga hasznát nézze, hanem mindenki a másokét is. (Fil 2,4)

Elfojtott zokogás hallatszott az irodám melletti szobából. Egy asszony
sírt, miközben a telefonon a házassági problémáiról beszélt valakivel.
Átmenjek hozzá? A magánügyei nem tartoznak rám. - tépelődtem. De a
hangjából áradó szomorúság nem hagyott nyugodni. Később megkérdeztem
tőle, segíthetek-e valamiben. Akkor elmesélte a történetét, majd
imádkoztunk. A rákövetkező napokon gyakran gondoltam rá, és imádkoztam
érte. Megrendített az a néhány vele töltött perc.
Egy héttel később felkeresett az asszony. A korábbi kétségbeesését egy
fülig érő mosoly váltotta fel. Melegen megölelt, megköszönte, hogy
imádkoztam vele, és elmondta, hogy a dolgai jobbra fordultak.
Mindig jólesik, amikor Isten használni tud mások megsegítésében. De mi
történik, ha lefoglalt volna a saját munkám, és nem vettem volna észre
a sírását. Néha az első lépés csupán annyi, hogy meghallgatjuk a
másikat, behajtjuk a laptopot, kikapcsoljuk a mobiltelefont, letesszük
a könyvet, és figyelmet szentelünk neki. Áldást jelenthet számunkra is,
amit Isten végez más életében, ha figyelünk és reagálunk arra, amit
hallunk.

Imádság: Drága Istenünk, használj minket mások megsegítésére. Ámen.

Figyelni szeretnék a szükségben lévők kiáltására.
Janis Meredith (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK HÁZASSÁGI PROBLÉMÁIK VANNAK!