Csendes Percek március 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 19., Szo, 03:41:02 CET

                      2011. március 19. szombat

Jn 14,15-26.

Jézus mondja: 15 "Ha szerettek engem, megtartjátok az én
parancsolataimat, 16 én pedig kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót
ad nektek, hogy veletek legyen mindörökké: 17 az igazság Lelkét, akit a
világ nem kaphat meg, mert nem látja őt, nem is ismeri; ti azonban
ismeritek őt, mert nálatok lakik, sőt bennetek lesz." 18 "Nem hagylak
titeket árván, eljövök hozzátok. 19 Még egy kis idő, és a világ többé
nem lát engem, de ti megláttok, mert én élek, és ti is élni fogtok. 20
Azon a napon megtudjátok, hogy én az Atyámban vagyok, ti énbennem, én
pedig tibennetek. 21 Aki befogadja parancsolataimat, és megtartja
azokat, az szeret engem, aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az
én Atyám; én is szeretni fogom őt, és kijelentem neki magamat." 22 Így
szólt hozzá Júdás, de nem az Iskáriótes: "Uram, miért van az, hogy
nekünk akarod kijelenti magadat, és nem a világnak?" 23 Jézus így
válaszolt: "Ha valaki szeret engem, az megtartja az én igémet; azt
pedig az én Atyám is szeretni fogja, és elmegyünk hozzá, és szállást
készítünk magunknak nála. 24 Aki nem szeret engem, nem tartja meg az én
igémet. Az az ige pedig, amelyet hallotok, nem az enyém, hanem az
Atyáé, aki elküldött engem." 25 "Elmondom ezeket nektek, amíg veletek
vagyok. 26 A Pártfogó pedig, a Szentlélek, akit az én nevemben küld az
Atya, ő tanít majd meg titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent,
amit én mondtam nektek."

                      ISTEN NEM HAGY EL MINKET

Nem hagylak titeket árván, eljövök hozzátok. (Jn 14,18)

Egy összetartó családban élek, öregedő szüleimmel, és húgommal. A
szüleim 80-on felül járnak, anyának térdproblémái vannak, apa egy
súlyos tüdőbetegség végső szakaszával küzd.
Már évek óta folyamatosan azon izgulok, hogy apa nemsokára meghal.
Félelmem tovább fokozódik, ha arra gondolok, egyedül maradok az
ugyancsak súlyos sérült testvéremmel. Szüleim támogatása, kedvessége
nélkül életünk nagyon nehézzé válna. Mit tudok tenni, ha rosszabbodik
testvérem állapota?
A sok félelem és aggodalom végül egy pszichiáterhez vezetett. A
kezelések segítettek, hogy felépüljek a depresszióból, szorongásból, de
a jövővel kapcsolatos problémák továbbra is megmaradtak.
A Bibliámat olvastam, rájöttem, hogy Isten szól hozzám a Jn 14,18-ban.
Nem számít, hány éves vagyok, mindig Isten gyermeke maradok. Ha szüleim
meg is halnak, Isten akkor is mellettem áll majd. Ez az ígéret
biztonságot, erőt adott nekem.
Ha betegeskedő apámat ápolom, minden tőlem telhetőt megteszek, a többit
pedig Istenre bízom. Már nem érzem reménytelennek, félelmetesnek a
jövőt. Megtaláltam a lelki békét, amit Isten mindnyájunknak kínál.

Imádság: Segíts Istenünk megszabadulni szorongásainktól. Hálásan
szerető törődésedbe helyezzük életünket. Ámen.

Békét találunk, ha jelenünket és jövőnket Istenre bízzuk.
Doris Yeung (Samutprakam, Thaiföld)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁRVA GYERMEKEKÉRT!