Csendes Percek március 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 20., V, 03:41:01 CET

                      2011. március 20. vasárnap

4Móz 8,23-26.

23 Majd így beszélt az ÚR Mózeshez: 24 Még ez is a lévitákra tartozik:
a huszonöt éven felüli lévita hadköteles, és végezzen szolgálatot a
kijelentés sátránál. 25 Az ötvenéves pedig vonuljon vissza a
szolgálatot végzők seregéből, és ne szolgáljon többé, 26 hanem
szolgálja ki testvéreit a kijelentés sátránál, teljesítse kötelességét,
istentiszteleti szolgálatot azonban ne végezzen. Így szabd meg a
léviták kötelességeit.

                      MÉG NINCS VISSZAVONULÁS

Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt ha a külső emberünk megromlik is, a
belső emberünk mégis megújul napról napra. (2Kor 4,16)

Nyolcvanas éveimben járok. Hivatalosan már nyugdíjba vonultam. A kérdés
viszont az: valóban vissza kell-e vonulnom? Vagy most érkezett el az
idő arra, hogy képességeimmel Isten céljait segítsem? Ebben az
értelemben soha nem kell abbahagynom a tevékenykedést.
Figyeljük meg, mit mondott Isten a lévitáknak a 4Móz 8,24-25-ben. A
léviták szolgálatukat 25 évesen kezdték, majd 50 évesen hagyták abba.
Ezután aktívak maradtak mások segítésében, de már nem a papi
szerepükben, mint korábban. Feladatuk megváltozott, de továbbra is
ugyanolyan fontos maradt.
Én már jóval elmúltam 50 éves, valójában majdnem annyi vagyok, mint
John Wesley a 18. században, amikor arról írt naplójában, hogy nehéz
egészségügyi problémákkal küzd. De azt is leírta, hogy hálás Istennek,
hogy ennek ellenére még mindig van ereje prédikálni és írni. Én nem
tudok prédikálni, írni tudok egy kicsit, és imádkozom is folyamatosan.
Istent akarom szolgálni minden módon, ahogy csak tudom.

Imádság: Köszönöm Istenem elhívásod! Amíg csak tart az életem, hadd
kövesselek téged. Ámen.

Isten szolgálatában nincs nyugdíjas státusz.
John Eyberg (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDJÁK, HOGYAN SZOLGÁLJANAK ISTENNEK!