Csendes Percek március 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Már. 18., P, 03:41:01 CET

                       2011. március 18. péntek

Ézs 33,5-6.

5 Fenséges az ÚR, magasságban lakik. Betölti a Siont törvénnyel és
igazsággal.
6 Nyugodt lesz az életed, bölcsesség és tudomány teszi szabaddá és
gazdaggá; az ÚR félelme lesz a kincse.

                           LELKI KINCSEK

"Gyűjtsetek magatoknak kincseket a mennyben, ahol sem a moly, sem a
rozsda nem emészti meg, és ahol a tolvajok sem ássák ki, és nem lopják
el. Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is." (Mt 6,20-21)

Egyik reggel férjemmel elmentünk reggelizni. Mikor visszatértünk
otthonunkba, észrevettük, hogy több minden is hiányzik belőle,
kiraboltak minket.
El sem tudtam hinni. Dolgok, amik már nagyon régóta életem részei
voltak, most teljesen eltűntek. Kifosztottnak éreztem magam, hogy
idegenek csak úgy betörtek az otthonomba, és ellopták értékeimet.
Mégis, szomorúságom ellenére elkezdtem magam győzködni, hogy ezek csak
tárgyak voltak, nem igazi fontos értékek. A szívemnek nem a tárgyak
felhalmozására van szüksége, hanem mennyei kincsekre, szerető Istenünk
kincseire. Istennel való kapcsolatom a legértékesebb számomra.
A Mt 6 emlékeztet minket a választásra: világi vagy mennyei értékeket
tartunk nagyobb becsben. Az egyiket könnyen lerombolják, ellopják
tőlünk, de a másik az örökkévalóságig velünk marad.
Aznap reggel rájöttem, mit érdemes gyűjteni - és ennek szívből örülök.

Imádság: Kérünk Istenünk, segíts, hogy téged mint legértékesebb
kincsünket keressünk! Ámen.

Mi a legértékesebb kincs számomra?
Julie White (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A RABLÁSOK ÁLDOZATAIÉRT!