Csendes Percek június 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 2., Cs, 03:41:04 CEST

                      2011. június 2. csütörtök

Zsolt 62,6-9.

6 Csak Istennél csendesül el lelkem, tőle kapok reménységet.
7 Csak ő az én kősziklám és szabadítóm, erős váram, nem ingadozom.
8 Istennél van segítségem és dicsőségem, erős sziklám és oltalmam az
Isten.
9 Bízzatok benne mindenkor, ti népek, öntsétek ki előtte szíveteket,
Isten a mi oltalmunk! (Szela.)

                        SAKÁLOKKAL KÖRÜLVÉVE

Akinek szilárd a jelleme, azt megőrzöd teljes békében, mert benned
bízik. (Ézs 26,3)

Egy oroszlánokról szóló dokumentumfilmben az egyik kölyökoroszlán
elkóborolt a falkától, és kis idő múlva egy csapat vérszomjas sakál
közelében találta magát. De nem hátrált vissza, és a vészhelyzetben
tanúsított bátorságának köszönhetően sikerült megmenekülnie.
Néha én is úgy érzem magam, mint ez a kisoroszlán, ijesztő körülmények
közepette. A félelem, mint a sakál, lapulva várja, hogy elragadhassa a
reménységemet, vagy elpusztíthassa az Isten iránti bizalmamat. De
megtapasztaltam, hogy ha ilyenkor Istennel közösségben maradok, a
félelem eloszlik, és a bizalmam megerősödik.
Istent szolgálni azt jelenti, hogy hiszünk abban, hogy Isten az, akinek
mondja magát. Ő megbízható, irgalmas, és nem fog elhagyni a szükség
idején. Isten, a mi menedékünk és erősségünk, meg fog minket őrizni
tökéletes békességben. Nem vagyunk egyedül.

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, hálát adunk neked, hogy amikor a veszély
körülvesz, te erőt adsz, és megóvsz minket. Ámen.

A belső békesség az Istenben való hittel kezdődik.
Jesús Quintanilla Osorio (Quintana Roo, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VESZÉLYBEN VANNAK!