Csendes Percek június 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 3., P, 03:41:02 CEST

                        2011. június 3. péntek

Mk 10,13-16.

13 Ekkor kisgyermekeket vittek hozzá, hogy megérintse őket, a
tanítványok azonban rájuk szóltak. 14 Amikor ezt Jézus észrevette,
megharagudott, és így szólt hozzájuk: "Engedjétek hozzám jönni a
kisgyermekeket, és ne tiltsátok el tőlem őket, mert ilyeneké az Isten
országa. 15 Bizony, mondom néktek: aki nem úgy fogadja az Isten
országát, mint egy kisgyermek, semmiképpen sem megy be abba." 16 Ekkor
átölelte és kezét rájuk téve megáldotta őket.

                    JÉZUS SZERETI A GYERMEKEKET

Jézus így szólt hozzájuk: "Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket, és
ne tiltsátok el tőlem őket. (Mk 10,14)

Ötéves lelkipásztori szolgálatom alatt a Pinky-vel történt eset volt a
legborzalmasabb a gyülekezetünkben. Apja elhagyta a családot, Pinky-t
és három testvérét. Bár Pinky nagyon okos volt, de nem járt
rendszeresen iskolába. Néhányszor kérdőre vontam, de nem válaszolt. A
gyülekezetbe sem jött többet, hogy ne kelljen a kérdéseimmel
szembetalálkoznia. Igen megdöbbentem, amikor végleg otthagyta az
iskolát, és a helyi kesudió-feldolgozó gyárban kezdett dolgozni
édesanyjával és nővérével. Épp azon gondolkodtam, hogy tudnék rajta
segíteni, amikor meghallottam a szörnyű hírt, hogy Pinkyt brutálisan
megerőszakolták. Mielőtt elértem volna, felakasztotta magát.
Ha lett volna valaki, aki segít neki, talán Pinky nem hagyta volna ott
az iskolát, és nem került volna ilyen veszélyes helyzetbe. Ha a
gyülekezetünk a Jézus szeretetét jobban közvetítette volna, talán még
ma is élne. Mélységesen szomorú vagyok Pinky miatt, de hálás is vagyok
érte Istennek, mert megváltoztatta az életemet és a szolgálatomat.
Nyitottam egy otthont, ahol veszélyben lévő lányok találnak menedéket
és segítséget. Ha Isten engedi, szeretnék reménységet és jövőt adni
nekik.
Szeretném, ha olyan lenne a szívem, mint Jézusé.

Imádság: Urunk, adj nekünk olyan szívet, amilyen a tied, hogy
szeretettel törődjünk a körülöttünk élő fiatalokkal. Ámen.

Ha Krisztus szeretetét éljük, a jövőt változtatjuk meg.
S. Rajan (Kerala, India)

IMÁDKOZZUNK AZ INDIAI GYERMEKEKÉRT!