Csendes Percek június 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 1., Sze, 03:41:01 CEST

                        2011. június 1. szerda

Róm 15,30-32.

30 A mi Urunk Jézus Krisztusra és a Lélek szeretetére kérlek titeket,
testvéreim, tusakodjatok imádságaitokban velem együtt az Isten előtt
énértem, 31 hogy megszabaduljak azoktól, akik hitetlenek Júdeában, és
hogy jeruzsálemi szolgálatom kedves legyen a szenteknek; 32 hogy aztán
majd Isten akaratából örömmel érkezzem hozzátok, és megpihenjek
nálatok.

                        IMÁDSÁGBAN FÁRADOZVA

Köszönt titeket Epafrász, aki közületek való, Krisztus Jézus szolgája,
aki mindenkor küzd értetek imádságaiban. (Kol 4,12)

Megkeresett egy barátnőm, akit családi problémák nyomasztottak, hogy
imádkozzak érte. Megígértem. Majd miután elmormoltam egy gyors imát,
folytattam teendőimet, és nem is gondoltam rá addig, míg néhány héttel
később újra találkoztunk.
A Szentírás azt tanítja, hogy imádkozzunk egymásért, és szüntelenül
imádkozzunk. Isten meghallgatja minden imádságunkat. De el kell
ismernem, hogy Epafrásztól eltérően, én nem erőltetem meg magam az
imádságban. Vajon Isten őszintének tekint minket, amikor automatikusan,
sietve imádkozunk?
Amíg nem gondolkodtam el rajta komolyan, furcsa volt számomra az
imádságot munkának tekinteni. Pedig nagy erőfeszítést igényel, hogy a
gondolatainkat, a szívünket, a lelkünket Istenre hangoljuk. A
gondolataink könnyen elkalandoznak, és pillanatok alatt kizökkenünk az
imádságból.
Szeretnék én is egy Epafrászt, aki imádságaiban küzd értem. Szeretnék
én is úgy imádkozni másokért, ahogyan ő tette.

Imádság: Mennyei Atyánk, add, hogy komolyan vegyük az imádságot, és
becsüljük meg a veled töltött időt. Ámen.

Ha odaszánjuk magunkat az imádságra, az életünk is megváltozik.
Mary Baird (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK EGY BARÁTUNKÉRT, AKINEK MOST KÜLÖNÖSEN SZÜKSÉGE VAN AZ
IMÁDSÁGUNKRA!