Csendes Percek január 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 27., Cs, 03:41:03 CET

                      2011. január 27. csütörtök

Mt 6,25-27.

Jézus mondja: 25 "Ezért mondom nektek: ne aggódjatok életetekért, hogy
mit egyetek, és mit igyatok, se testetekért, hogy mivel ruházkodjatok.
Nem több-e az élet a tápláléknál, és a test a ruházatnál? 26 Nézzétek
meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem takarnak,
és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal értékesebbek
náluk? 27 Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét
csak egy arasznyival is?"

                            CSAK KÉT SZÓ

Adjatok most hálát az Úrnak szeretetéért, az emberekkel tett csodáiért,
mert megitatta a szomjazókat, és jól tartotta az éhezőket. (Zsolt
107,8-9)

Pár nap volt még hátra a hónapból, utolsó forintjainkat számolgattuk,
és arra a szomorú megállapításra kellett jutnunk, hogy sehogy sem lesz
elég a pénzünk a következő fizetésig. Az egyre hanyatló gazdasági
helyzet, a világban végbemenő pusztulás és romlás, a
kiszámíthatatlanság miatt évek óta minden hónapban meg és át kell
élnünk ezt a nyomasztó terhet és mindezt lehetőleg úgy, hogy a gyerekek
ebből a gondból semmit, vagy csak keveset érezzenek. Sokszor annyira
kétségbeejtőnek, komornak és könyörtelennek látszik a valóság, hogy nem
segíthet már semmi más, csak az ima.
Az égre néztem, és a Teremtő akaratára bíztam a sorsunk. Másnap
csengettek, néhány ezer forintot hozott a postás, egy régen megírt
cikkemért kaptam az egyik laptól. Már nem is emlékeztem rá. Az összeg
nem volt nagy, de éppen kihúztuk vele azokat a napokat.
Nehéz volt visszatartanom a postás előtt azt a mélyről föltörni akaró
zokogást, ami úgy feszített, úgy nyomta a lelkem, mint valami mázsás
teher. Az udvarba érve a felhők fölé emeltem tekintetem és elszabadult
könnyeim függönyén át csak annyit mondtam: Köszönöm, Istenem...

Imádság: Urunk, köszönjük gondoskodó kegyelmedet. Add, hogy minden nap
bízzunk benned. Ámen.

Minden nap bízzunk Isten jelenlétében és gondoskodásában.
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLI KÖLTŐKÉRT ÉS ÍRÓKÉRT!