Csendes Percek január 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 26., Sze, 03:41:02 CET

                       2011. január 26. szerda

JSir 3,55-57.

55 Segítségül hívtam nevedet, URam, a verem mélyéről.
56 Meghallottad szavamat: Ne fogd be a füled sóhajtásom és kiáltásom
előtt!
57 Közeledtél, mikor kiáltottam hozzád, így szóltál: Ne félj!

                       KÉTSÉGBEESÉSBŐL ÖRÖMBE

Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra
szolgál, azoknak, akiket elhatározása szerint elhívott. (Róm 8,28)

A depresszió nagyon legyengíti az embert. Saját bőrömön tapasztalom,
milyen hatása lehet az ember életére. Több mint tíz éve élek együtt
ezzel a pusztító betegséggel, amely emberek millióit sújtja évről évre.
Amikor még nem tudtam a sokszor hetekig tartó lehangoltságom okát,
nagyon kétségbe voltam esve. Nehezemre esett koncentrálni, és már azok
a dolgok sem érdekeltek, amiket azelőtt nagyon szerettem csinálni.
Tanácstalanságomban Istenhez kiáltottam segítségért. Elhatároztam, hogy
imádkozom, és olvasom Isten igéjét minden nap. Amikor megvallottam a
félelmeimet, éreztem, hogy Isten kiemel a kétségbeesésből. Bár a
gyógyuláshoz vezető úton évek óta együttműködöm képzett orvosokkal és
pszichológusokkal, mindig is hittem, ha imádkozom és bízom, Isten a
bánatomat örömre fordítja. (Jer 31,13)
A JSir 3 emlékeztet arra, hogy az imádság hatalmas erőforrás lehet
számunkra. Ha a békesség távolinak tűnik, Isten ígéri, hogy ő akkor is
közel van, és a gyötrelmeinket jóra fordítja.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük az imádság kiváltságát. A mai napon
is emlékeztess minket a változásra, amit te adhatsz az életünkben, ha
hozzád fordulunk. Ámen.

Az imádság ajtót nyit Isten hatalmának és erejének, hogy betölthessen
minket.
James C. Hendrix (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK DEPRESSZIÓBAN SZENVEDNEK!