Csendes Percek január 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 28., P, 03:41:02 CET

                       2011. január 28. péntek

Jn 14,1-6.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és
az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam."

                           ISTEN HOZOTT!

Amit szem nem látott, fül nem hallott, és ember szíve meg sem sejtett,
azt készítette el az Isten az őt szeretőknek. (1Kor 2,9)

Amikor legutóbb feleségemmel a tengerentúlra utaztunk, egy húszórás
repülőút után, reggel 5.30-kor érkezett meg a gépünk. Úgy tudtuk, hogy
késni fog a szállodai transzferünk, így nagyon boldogok voltunk, amikor
a repülőtéren a sofőr már várt minket. Az örömünk még nagyobb lett,
amikor 7 órakor a szállodába érve azzal fogadtak, hogy "a szobájuk
készen van." Hálásak voltunk, hogy mindent előkészítettek számunkra.
Arra gondoltam, még sokkal csodálatosabb azt tudni, hogy amikor a halál
kapuján át megtesszük a nagy utat ebből az életből a következőbe, nem
egy sofőrrel fogunk találkozni, hanem egy csodálatos barát fog várni
ránk, hogy azt mondhassa: "a helyed készen áll."
Barátunk és Megváltónk ígérte: "Az én Atyám házában sok hajlék van...
elmegyek helyet készíteni a számotokra... ismét eljövök, és magam mellé
veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is." (Jn 14,2-3)
Ez Jézus ígérete mindazoknak, akik benne hisznek. Milyen csodálatos és
izgalmas ígéret!

Imádság: Köszönjük kegyelmes Istenünk minden ígéretedet, és hogy
hűséggel megtartod azokat. Ma és minden nap benned bízunk. Ámen.

Életutunk végén szerető Megváltónk vár ránk.
Bill illis (Új-Dél-ales, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KÖZEL VANNAK A HALÁLHOZ!