Csendes Percek január 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 11., K, 03:41:02 CET

                        2011. január 11. kedd

Mt 7,13-14.

Jézus mondja: 13 "Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és
széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon
járnak. 14 Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre
visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják."

                        VESZÉLYBE KEVEREDNI

Te azért járj a jók útján, és ügyelj az igazak ösvényeire! Mert a
becsületesek fogják lakni a földet, és a feddhetetlenek maradnak meg
rajta. (Péld 2,20-21)

Néhány hete feleségemmel egy háromsávos autópályán haladtunk 100
kilométeres sebességgel. Észrevettük, hogy valami szemetet fújt át
előttünk a szél az úton. Amint közelebb értünk, láttuk, hogy nem szemét
volt, hanem egy kacsa totyogott rajta keresztül a kicsinyeivel.
Kikerültem őket, de attól tartottam, mi voltunk az első kocsi, amely az
útjukat keresztezte. Miután elcsitult a szívverésem, így szóltam:
"Őrült ez a kacsa? Egy forgalmas autópályán akar átmenni?!"
Amint kiszaladt a számon ez a megjegyzés, lelki szemeim előtt
felvillantak múltbéli választásaim. Akár az autópályán áthaladó kacsa,
én is úgy léptem át bizonyos erkölcsi korlátokat. Meggondolatlan
magatartásom sokszor depresszióhoz, félelemhez, bűntudathoz és
szégyenhez vezetett.
Nyomorúságomban arra kértem Istent, hogy mutasson egy jobb utat. És
Isten megtette - levezetett önpusztító gondolkodásom helytelen útjáról,
és a Krisztusban való szabadság felé terelt. Miközben imádkoztam, és
Isten szavát olvastam, szívem megnyílt egy olyan ösvény felé, amely
lecsendesítette nyugtalan lelkemet. Minél inkább keressük imáinkban
Isten akaratát, annál kevésbé keveredünk veszélybe.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy megszabadítasz minket a bajból, ha
beléd vetjük bizalmunkat. Ámen.

Isten a halálból és pusztulásból életre és reménységre vezet.
Michael Leis (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNPUSZTÍTÓ EMBEREKÉRT!