Csendes Percek január 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 12., Sze, 03:41:01 CET

                       2011. január 12. szerda

Róm 10,10-17.

10 Mert szívvel hiszünk, hogy megigazuljunk, és szájjal teszünk
vallást, hogy üdvözüljünk. 11 Az Írás is így szól: "Aki hisz őbenne,
nem szégyenül meg." 12 Nincs különbség zsidó és görög között, mert
mindenkinek ugyanaz az Ura, és ő bőkezű mindenkihez, aki segítségül
hívja; 13 amint meg van írva: "Aki segítségül hívja az Úr nevét,
üdvözül."
14 De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is
higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül? 15 És hogyan hirdessék, ha nem küldettek el? Így van megírva:
"Milyen kedves azoknak a jövetele, akik az evangéliumot hirdetik!" 16
Csakhogy nem mindenki engedelmeskedett az evangéliumnak, ahogyan
Ézsaiás mondja: "Uram, ki hitt a mi beszédünknek?" 17 A hit tehát
hallásból van, a hallás pedig a Krisztus beszéde által.

                              HITHŐSÖK

Ne fáradjatok bele a jó cselekvésébe. (2Thessz 3,13)

"Kedves Lelkész Úr! Nemrégiben találtam egy Bibliát, amelyet 1959-ben
Steckman úrtól kaptam, az ön gyülekezetének vasárnapi iskolai
tanítójától. 13 éves voltam akkor, s egy szomszédunk vitt el a
templomba. Ma már keresztyén vagyok, és szeretnék köszönetet mondani
Steckman úrnak. Ha bármilyen információval tudna szolgálni, hogyan
vehetném fel vele a kapcsolatot, nagyon örülnék neki. Krisztusban: M."
Férjem 2009-ben kapta e levelet - 50 évvel azután, hogy Steckman úr
átnyújtotta a Bibliát annak a fiatal lánynak. A Zsid 11 sok más
hithősével együtt, ő is anélkül ment el e világból, hogy meglátta volna
ajándékozó szeretetének gyümölcsét.
Néha megkérdezzük: Van egyáltalán valami hatása az életemnek? Vezetek
embereket Jézus Krisztushoz? A 2Thessz 3,13 igéi arra bátorítanak, hogy
tartsunk ki a jó cselekvésében. Steckman úrhoz hasonlóan lehet, hogy mi
sem fogjuk megtudni, hogyan befolyásoltuk egy másik ember életét. M.
üzenete azonban arra emlékeztet, hogy erőfeszítéseink nem hiábavalók.
Lehet, hogy földi életünk során nem látjuk munkánk gyümölcsét, vagy úgy
tűnik, jelentéktelen, amit teszünk. Ám mások munkájával együtt
bizonyosak lehetünk abban, hogy erőfeszítéseink sokat számítanak. Isten
meghozza gyümölcsét - még ha az 50 évet, vagy akár többet vesz is
igénybe.

Imádság: Drága Urunk, add, hogy erőfeszítéseink megmentő kegyelmedet
hirdessék, akár még életünk után is. Ámen.

A szeretet minden cselekedete gyümölcsöt terem.
Pam illiams (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLAI TANÍTÓKÉRT!