Csendes Percek január 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 10., H, 03:41:02 CET

                        2011. január 10. hétfő

Jn 17,20-26.

Jézus imádsága: 20 "De nem értük könyörgök csupán, hanem azokért is,
akik az ő szavukra hisznek énbennem; 21 hogy mindnyájan egyek legyenek
úgy, ahogyan te, Atyám, énbennem, és én tebenned, hogy ők is bennünk
legyenek, hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél el engem. 22 Én azt a
dicsőséget, amelyet nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek,
ahogy mi egyek vagyunk: 23 én őbennük és te énbennem, hogy tökéletesen
eggyé legyenek, hogy felismerje a világ, hogy te küldtél el engem, és
úgy szeretted őket, ahogyan engem szerettél." 24 "Atyám, azt akarom,
hogy akiket nekem adtál, azok is ott legyenek velem, ahol én vagyok,
hogy lássák az én dicsőségemet, amelyet nekem adtál, mert szerettél
engem már a világ kezdete előtt. 25 Igazságos Atyám, a világ nem ismert
meg téged, de én megismertelek, és ők is felismerték, hogy te küldtél
el engem. 26 És megismertettem velük a te nevedet, és ezután is
megismertetem, hogy az a szeretet, amellyel engem szerettél, bennük
legyen, és én is őbennük."

                        BIZONYSÁGTEVŐ SZAVAK

Jézus mondta: "Megismertettem velük a te nevedet, és ezután is
megismertetem, hogy az a szeretet, amellyel engem szerettél, bennük
legyen, és én is őbennük." (Jn 17,26)

Minden nap, amikor a Bibliámat olvasom és ezt az áhítatos füzetet,
testvéreim bizonyságtétele közelebb visznek Istenhez, és hozzájuk is.
Szinte átélem mindennapos megtapasztalásaikat. Részese lehetek
személyes történeteiknek, a megbocsátásért való küzdelmeiknek,
bánataiknak és aggodalmaiknak. Együtt örülök azokkal, akik örvendeznek
a győzelmeknek. Istenhez való közelségük által úgy érzem, Istennel
kerülök kapcsolatba.
Amint az ApCsel 1,15-ben olvasott 120 ember közel volt egymáshoz,
amikor várakoztak és imádkoztak, én is közelebb kerülök, nemcsak
Istenhez, de a testvérekhez is szerte a világon, amikor Isten
szeretetének megtapasztalásait megosztják velünk. Hálás vagyok Istennek
mindenkiért, és a bizonyság-tételeikből áradó hit és bátorítás
megerősít engem abban, hogy Isten szerint való életet éljek.

Imádság: Köszönjük, drága Úr Jézus, hogy a benned hívők egyek lehetnek
tebenned. Add, hogy hitünk mindig erősödjön, amikor megosztjuk
egymással, hogy mit tanultunk tőled és mit teszünk érted. Ámen.

Az Isten családja túlmutat a faji, nemzeti és idő korlátokon.
Joan Lake (Új-Dél-ales, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A CSENDES PERCEK MUNKATÁRSAIÉRT!