Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 3., P, 03:41:02 CEST

                      2010. szeptember 3. péntek

Ef 4,29-5,1.

29 Semmiféle bomlasztó beszéd ne jöjjön ki a szátokon, hanem csak akkor
szóljatok, ha az jó a szükséges építésre, hogy áldást hozzon azokra,
akik hallják. 30 És ne szomorítsátok meg az Isten Szentlelkét, aki
által el vagytok pecsételve a megváltás napjára. 31 Minden keserűség,
indulat, harag, kiabálás és istenkáromlás legyen távol tőletek minden
gonoszsággal együtt. 32 Viszont legyetek egymáshoz jóságosak,
irgalmasak, bocsássatok meg egymásnak, ahogyan Isten is megbocsátott
nektek a Krisztusban.
1 Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei.

                           MÁSODIK ESÉLY

Ne fizessetek senkinek rosszal a rosszért. Arra legyen gondotok, ami
minden ember szemében jó. (Róm 12,17)

"Egy perc alatt megváltoztatta az életem" - ez a neve annak a
csoportnak, amelyet vezetek egy Buenos Aires-i kórházban. 18 éves
koromban balesetet szenvedtem, amely egész életemet megváltoztatta.
Az egyik nap az osztálytársaimmal együtt várakoztunk a buszmegállóban.
Hirtelen egy autó rohant át a piros jelzésen, és elütött. Az ütközés
ereje átrepített a járdán, és súlyos fejsérülést okozott. Egy hónapig
voltam kórházban, az idő nagy részében eszméletlenül, és az orvosok azt
hitték, nem fogom túlélni. De felépültem, és egy speciális járóbot
segítségével járni is tudok.
A gépkocsivezető mindent megpróbált - beleértve a hazudozást is -, hogy
elhárítsa magáról a felelősséget a balesetért. Találkoztam vele
különböző bírósági tárgyalásokon, de először rá sem akartam nézni.
Azután eszembe jutottak a kezelőorvosom szavai: "Ez a lány egy kész
csoda!" Nem akartam elpazarolni ezt a csodát azzal, hogy gyűlölködő
érzéseim legyenek, amely beárnyékolja a jövőmet. Lassan szánalmat
kezdtem érezni az elkövetővel szemben. Azt gondoltam: Isten adott nekem
egy második esélyt, s az életemnek vissza kell tükröznie ezt. Ezzel a
gondolattal a szívemben, megbocsátottam neki.

Imádság: Életnek Ura, szabadítsd meg szívünket a bántásoktól, melyeket
elszenvedtünk, és segíts bekötöznünk azokat a sebeket, melyeket mi
okoztunk másoknak. Ámen.

A megbocsátás segít előrelépnünk, veszteségeink ellenére is.
Paula Tresols (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A BALESETEK ÁLDOZATAIÉRT!