Csendes Percek október 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 8., P, 03:41:02 CEST

                       2010. október 8. péntek

Róm 8,28-30.

28 Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra
szolgál, azoknak, akiket elhatározása szerint elhívott. 29 Mert akiket
eleve kiválasztott, azokról eleve el is rendelte, hogy hasonlókká
legyenek Fia képéhez, hogy ő legyen az elsőszülött sok testvér között.
30 Akikről pedig ezt eleve elrendelte, azokat el is hívta, és akiket
elhívott, azokat meg is igazította, akiket pedig megigazított, azokat
meg is dicsőítette.

                         SZÓRAKOZTATÓ LESZ!

Boldogok, akik éheznek és szomjaznak az igazságra, mert ők
megelégíttetnek. (Mt 5,6)

"Nem akarok iskolába menni!" - siránkozott a gyerekem. "Gyerünk, talán
szórakoztató lesz!" - válaszoltam reménykedve. Végül összepakoltunk és
elindultunk. A panaszkodás folytatódott, és újrakezdődött, mikor az
iskola felé bekanyarodtunk.
Miután kiszállt a kocsiból, az autóban végre csend volt, és
csodálkoztam, mit is mondtam: "Szórakoztató lesz!". Miért akarunk
másokat gyakran azzal bátorítani, hogy "szórakoztató lesz"? A
szórakozás utáni vágyunk a legfontosabb motiváció? Nem vagyok biztos,
hogy arra akarom a gyerekeket tanítani, hogy valaminek csak akkor van
értéke, ha szórakoztató.
A szórakozás rendben van, de csak erről lenne szó? Mi van a felfedezés
izgalmával, a sikerekből fakadó büszkeséggel vagy a baráti
kötelékekkel? Mi van a szociális készségek fejlesztésével, hol marad a
test és lélek gyakorlása? Miért nem fontos már a hit, kedvesség, és
embertársaink szeretete? Ami pedig még ezeknél is fontosabb, miért nem
keressük, hogyan dicsőíthetnénk Istent, és szolgálhatnánk neki a tőle
kapott képességekkel? Kíváncsi vagyok, milyen lenne az életünk, ha
minden napnak úgy indulnánk neki, hogy bízunk Isten végső jó céljaiban.
Talán szórakoztató lenne. Nem tudom. De abban biztos vagyok, hogy
tartalmas, lelket gazdagító és kielégítő lenne.

Imádság: Istenünk, mutasd meg, hogyan legyünk vidámak akkor is, amikor
az élet nem szórakoztató. Ámen.

Krisztusban az élet értékesebb, mint bármilyen szórakozás.
Brian Hardesty-Crouch (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISKOLÁT MOST KEZDŐ GYEREKEKÉRT!