Csendes Percek október 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 9., Szo, 03:41:02 CEST

                       2010. október 9. szombat

1Jn 1,5-10.

5 Ez pedig az az üzenet, amelyet tőle hallottunk, és hirdetünk nektek,
hogy az Isten világosság, és nincs benne semmi sötétség. 6 Ha azt
mondjuk, hogy közösségünk van vele, és a sötétségben járunk, akkor
hazudunk, és nem cselekesszük az igazságot. 7 Ha pedig a világosságban
járunk, ahogyan ő maga a világosságban van, akkor közösségünk van
egymással, és Jézusnak, az ő Fiának vére megtisztít minket minden
bűntől. 8 Ha azt mondjuk, hogy nincsen bűnünk, önmagunkat csaljuk meg,
és nincs meg bennünk az igazság. 9 Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz
ő: megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden gonoszságtól. 10
Ha azt mondjuk, hogy nem vagyunk bűnösök, hazuggá tesszük őt, és nincs
meg bennünk az ő igéje.

                           A FÉNYBEN ÉLNI

Az Isten világosság, és nincs benne semmi sötétség. (1Jn 1,5)

Szeretem a napsütést. A fény és meleg jó érzéssel tölt el. Egy napos
reggelen kihúztam a hálószoba függönyeit, és a függönytartó egy része
váratlanul kijött a falból. A férjem rögtön visszarakta, és azt mondta,
hogy rövidesen rendesen meg kell javítani. "Nem kell sietni" -
válaszoltam.
Ezalatt a függönyöknek behúzva kellett lenni, különben az egész tartó
leesett volna. Csak egy kis fénynyaláb szűrődött be a résen keresztül,
ahol a függönyök összeérnek. A mesterséges fény csak egy szánalmas
helyettesítője volt a melegítő nyári napnak, amely kint ragyogott.
A sötét szobáról eszembe jutott az érzés, amikor egy meg nem vallott
bűnhöz ragaszkodom. A bűn beárnyékolja az Isten közelségének érzetét.
Mennyire szükségem van Isten világosságára! Úgy gondoltam nem olyan
sürgős megjavítani a függönytartót. De amint a napok teltek, a szobám
elvesztette a vonzerejét. Többé nem tudtam élvezni, hogy bekuporodok az
ágyba egy jó könyvvel, vagy az Úrral időt töltök.
Isten azt akarja, hogy azonnal jöjjek hozzá bármely bűnnel, ami
eltakarja előlem a világosságot. Hálás vagyok, hogy lehetőségem van
minden pillanatban Isten szeretetének és megbocsátásának fényében élni.

Imádság: Drága Istenünk, világíts be életünkbe, hogy minden bűn
eltűnjön belőle. Ámen.

Krisztus fénye eloszlatja szívünkben a sötétséget.
Emma J. Peterson (Surrey, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK LELKI SÖTÉTSÉGBEN ÉLNEK!