Csendes Percek december 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 8., Sze, 03:41:02 CET

                       2010. december 8. szerda

Fil 3,10-14.

10 Hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.
12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.

                             SZÜLŐVÁROSOM

Egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé. (Fil 3,13)

Elhatároztam, hogy ezt a karácsonyt szépen fogom ünnepelni. Nem
rohanok, inkább szeretettel töltöm meg. Soha ezelőtt nem élveztem így
az adventot. De ahogyan közeledett a karácsony, valami hiányzott.
Furcsamód késztetést éreztem arra, hogy meglátogassam szüleim
síremlékét. Lezáratlannak éreztem a köztünk történt ügyeket.
Kapcsolatom velük nem olyan volt, mint amilyet szerettem volna. Amint
folytattam a fájdalmas múlt felidézését, úgy éreztem, képtelen vagyok
visszatérni.
De továbbra is ott volt bennem a visszatérésre késztetés. Karácsony
estéjén útnak indultam. Minél közelebb értem, annál nyugtalanabb és
idegesebb lettem. Hogy tud a múlt ennyire felzaklatni? - kérdeztem.
Ahogy elértem a város szélét, megálltam gondolkodni. Végül erre
jutottam: valamibe görcsösen belekapaszkodtam, amit már régen meg
kellett volna bocsátanom. "Atyám" - imádkoztam - "mindenkinek meg
akarok bocsátani, magamat is beleértve. Az elengedést választom."
Beérve a városba, a csúf, lepusztult kis hely helyett egy tündöklő,
barátságos hely fogadott. Az üzletek, a kis utcák - minden részletre
emlékeztem. "Ez az én városom!" - mondtam büszkén, és könnyek áztatták
arcomat. Isten segített nekem megbocsátani, és befejezni a múlttal
vívott küzdelmemet.

Imádság: Békesség Ura, segíts elengedni a tegnapot, hogy a mát az élet
teljességében tapasztalhassam meg! Ámen.

A karácsony jó alkalom a múlt sérelmeinek megbocsátására.
Carolyn Caldwell (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKINEK FÁJÓ EMLÉKEI VANNAK!

A Csendes Percek fordítása, szerkesztése anyagi terhet is jelent
egyházunknak, a Magyarországi Metodista Egyháznak.
A Csendes Percek e-mailt továbbra is ingyen küldjük, de szívesen
vesszük anyagi támogatásodat. Csekk igényedet a
szerkesztoseg at csendespercek.hu címre küld.

Köszönettel
a Csendes Percek szerkesztősége