Csendes Percek december 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 7., K, 03:41:01 CET

                        2010. december 7. kedd

Zsolt 121,1-8.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                           ISTEN VELÜNK VAN

Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem? (Zsolt 121,1)

2007. december 27-e választási nap volt Kenyában. Rengeteg feszültség
övezte a választást, találgatások, vajon melyik kerül ki győztesként a
két fő vetélytárs elnökjelölt közül. A jelöltek támogatói lojálisak
voltak saját törzseikhez. Csak lassan derült ki, ki a győztes, és a
kihirdetés után vegyesek voltak a reakciók. Az emberekben felmerült a
kérdés, vajon szabadon és szabályosan zajlott-e le minden.
Én a Luhya törzs tagjaként Kakamega városából származom, a választás
idején Nairobi külvárosában éltem. Harcok törtek ki a városban, és a
jelentések néhány ember meggyilkolásáról is beszámoltak. Egy másik
törzsből való szomszédaink fenyegető cédulákat dobáltak az ajtónk elé.
Úgy döntöttem, hogy a feleségemmel és gyermekeimmel egy olyan városba
költözünk, amit biztonságosabbnak éreztem. Egy másik szomszédom azonban
ott maradt. Megkérdeztem, miért nem tart velünk; egyszerűen ennyit
mondott: "Az Úr megvéd!"
Amikor megszűntek a zavargások, visszamentem, és épségben találtam.
Megtanultam, hogy Isten minden időben és minden körülmények között
velünk van egész életünkben. Ha elmenekülünk, ha maradunk, ő hűséges
marad.

Imádság: Istenünk, taníts meg bennünket az életünk minden körülményei
közt rád bízni magunkat. Ámen.

Isten velünk van!
Manase Shiyuka (Nairobi, Kenya)

IMÁDKOZZUNK A POLITIKAI ZAVARGÁSOK KÖZÖTT ÉLŐKÉRT!

_____________________________

Ajánld a Csendes Percek füzeteket!

A Csendes Percek áhítatok nyomtatott formában, kis füzetként is
megjelenik.
Hívd fel a figyelmét barátaidnak, ismerőseidnek erre a lehetőségre,
vagy rendeld meg valakinek ajándékba.
A Csendes Percek füzetek előfizetési ára 1710 Ft egy évene.
Megrendeléseket várjuk a szerkesztőségnél:
Magyarországi Metodista Egyház
1032 Budapest, Kiscelli utca 73.
Tel/fax: 06 1 250-1536
E-mail: szerkesztoseg at csendespercek.hu