Csendes Percek december 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 6., H, 03:41:02 CET

                       2010. december 6. hétfő

Mk 13,31-37.

Jézus mondja: 31 "Az ég és a föld elmúlik, de az én beszédeim nem
múlnak el." 32 "Azt a napot viszont, vagy azt az órát senki sem tudja,
sem az angyalok az égben, sem a Fiú, hanem csak az Atya. 33
Vigyázzatok, legyetek ébren, mert nem tudjátok, mikor jön el az az idő!
34 Ahogy az idegenbe készülő ember, amikor elhagyta házát, átadta
szolgáinak a hatalmat, és kiadta mindenkinek a maga munkáját, az
ajtóőrnek is megparancsolta, hogy vigyázzon. 35 Vigyázzatok tehát, mert
nem tudjátok, mikor jön meg a ház ura; lehet este vagy éjfélkor,
kakasszókor vagy reggel: 36 nehogy, amikor hirtelen megjön, alva
találjon benneteket! 37 Amit pedig nektek mondok, azt mindenkinek
mondom: Vigyázzatok!"

                         ELŐBBRE VALÓ DOLGAIM

Nekem az olyan böjt tetszik... Oszd meg kenyeredet az éhezővel, vidd be
házadba a szegény bujdosókat. (Ézs 58,6-7)

Elaludtam. Nem volt időm elolvasni a Csendes Perceket aznap reggel.
Korán a postára kellett érnem, hogy feladhassak egy karácsonyi csomagot
Párizsba. Útközben elmentem egy ortodox templom mellett, ami előtt egy
idős néni állt, és pénzt kért tőlem. Nem álltam meg; csak arra tudtam
gondolni, vajon mennyi ideig kell majd sorban állnom a postán az évnek
ebben a forgalmas időszakában.
Aznap este, lefekvés előtt, úgy döntöttem, megtartom áhítatos
perceimet. Az aznapi történetet egy hölgy írta, aki napokon át egy
hajléktalan mellett hajtott el autójával, és látva a férfi helyzetét,
kényelmetlenül érezte magát. Végül úgy határozott, hogy élelmet
csomagol neki - de amikor odaért a sarokra, ahol a férfi szokott állni,
már nem volt ott.
Azonnal rádöbbentem, hogy aznap helytelenül rangsoroltam tennivalóimat.
Ha ezt az áhítatot reggel olvastam volna, ahogy rendszerint szoktam, a
napom - és az idős hölgyé is - egészen másképp alakult volna.
Elszalasztottan egy lehetőséget, amikor Isten rajtam keresztül segített
volna egy szenvedőn.

Imádság: Szeretet Istene, mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma.
Segíts, hogy észrevegyük azokat, akiknek szintén szükségük van napi
kenyerükre! Ámen.

Vajon Istennek tetsző-e mai időbeosztásom?
Nicola Vidamour (Pszkov, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SEGÍTSÉGRE SZORULÓKÉRT, AKIKKEL TALÁLKOZUNK!

_____________________________

Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont