Csendes Percek szeptember 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 5., Szo, 03:41:02 CEST

                     2009. szeptember 5. szombat

Zsolt 25,4-10.

4 Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
5 Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem.
6 Gondolj, URam, irgalmadra és kegyelmedre, melyek öröktől fogva
vannak.
7 Ifjúkorom vétkeire és bűneimre ne emlékezz! Kegyelmesen gondolj rám,
mert te jóságos vagy, URam!
8 Jó és igaz az ÚR, ezért megmutatja a vétkeseknek a jó utat.
9 Az alázatosakat igazságosan vezeti, és az ő útjára tanítja az
alázatosakat.
10 Az ÚR minden ösvénye szeretet és hűség azoknak, akik megtartják
szövetségét és intelmeit.

                           IMAEMLÉKEZTETŐK

A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek kitartók, az
imádkozásban állhatatosak. (Róm 12,12)

Tavalyi karácsonyi dekorációmat csak áprilisban pakoltam el. Egy
horgolt harangzsinór volt, ami a hálószobám ajtaján lógott. Szeretett
barátnőmtől kaptam ajándékba, aki miközben a kemoterápiás kezelés
szörnyű mellékhatásaitól szenvedett, horgolással próbálta lefoglalni
magát. Hamar arra jutottam, hogy valahányszor erre a tárgyra esik
pillantásom, vagy meghallom a kis harang hangját, imádkozom a
barátnőmért.
Karácsony után Lynne még mindig beteg volt, így imakellékként az ajtón
hagytam a harangot a zsinórral. Gyengéd hangja állandóan imára hívott.
Barátnőm túl van a kemoterápián, a gyógyulás fázisába lépett, és hálát
adok a felépüléséért.
Most, hogy elraktam a harangzsinórt, engedem, hogy más hétköznapi
dolgok imára serkentsenek. A vekni hálaadásra biztat, hiszen
megengedhetjük magunknak, hogy ennivalót vegyünk. Az újság vezércikkei
bátorítanak, hogy a leírt események szereplőiért imádkozzak. A gyertya
táncoló lángnyelve Istenre, mint utam megvilágítójára irányítja
gondolataimat. Ha Istent megtaláljuk a hétköznapokban, ez közelebb von
bennünket Isten szívéhez.

Imádság: Mutasd meg utaidat, Urunk. Taníts, hogyan kerülhetünk közelebb
hozzád imádságaink által. Ámen.

Hétköznapi tárgyak és tevékenységek is imára szólíthatnak.
Sherry Elliott (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBÓL GYÓGYULTAKÉRT!

_____________________________

Hirdetés:

Kedvezményes Bibliai Kurzusok

A WOL Élet Szava szolgálata több lehetőséget is kínál minden érdeklődő
számára, aki a tóalmási Bibliaiskolában szeretne órát hallgatni az
alábbi kurzusokban.

Az 1 János magyarázata - Dr Eugene Pond - 2009. október 19-21.
A Galata levél magyarázata - Meno Kalisher - 2009. november 19-20;
24-25.
További információért írjon a felvetel at eletszava.org címre, vagy hívja
a 06 20 886 4140-es telefonszámot.

Részvételi díj: 2200 Ft/nap teljes ellátással és szállással (napi 3x
étkezés), illetve 800 Ft/nap egyszeri étkezéssel (ebéd), elhelyezés
nélkül.