Csendes Percek szeptember 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 4., P, 03:41:02 CEST

                      2009. szeptember 4. péntek

Zsolt 102,1-7.

1 A nyomorult imádsága, amikor elcsügged, és kiönti panaszát az ÚR
előtt.
2 Hallgasd meg, URam, imádságomat, jusson hozzád kiáltásom!
3 Ne rejtsd el előlem orcádat, ha szorult helyzetben vagyok! Fordítsd
felém füledet, ha kiáltok, siess, hallgass meg engem!
4 Mert elmúlnak napjaim, mint a füst, izzanak csontjaim, mint a parázs.
5 Szívem olyan, mint a levágott és elszáradt fű, még az evésről is
elfelejtkezem.
6 Hangos jajgatásom közben húsom a csontomra száradt.
7 A pusztai pelikánhoz hasonlítok, olyan vagyok, mint bagoly a romok
közt.

                      MIT JELENTENEK A KÖVEK?

Ha majd megkérdezik fiaitok apáiktól, hogy miféle kövek ezek,
magyarázzátok el fiaitoknak, hogy szárazon kelt át Izráel itt a
Jordánon. (Józs 4,21-22)

Egy súlyos rákbetegséget éltem át. Tavaly nyirokmirigy-rákkal
diagnosztizáltak, és hat hónapos szörnyű kemoterápiás kezelésen kellett
átesnem. A felépülés szakaszában vagyok most, és hálát adok minden
napért a családomnak, barátaimnak, az orvosi csapatnak és Istennek,
hogy velem vannak ezen az úton.
A kemoterápia felénél, amikor biztosra tudtam, hogy még meddig fog
tartani a kezelés, elmentem egy közeli kézműves boltba, és vettem egy
zacskó színes követ. Onnantól kezdve minden egyes napra kiszámoltam egy
követ, a kezelés végéig. Jól látható helyre tettem a kövekkel teli
üvegedényt.
A következő három hónapban minden nap végén kivettem egy követ az
edényből, hálát mondtam imában, és a fiókba tettem a követ. Mit
jelentettek ezek a kavicsok nekem? A kőhalmaz szemmel látható
emlékeztető volt számomra, hogy ha lassan is, de biztosan haladok az
úton, ami egyszer véget ér. Segített emlékeznem arra, hogy hálát
mondjak Istennek a mindennapi erőért, amit adott, hogy túléltem azt a
napot, és hogy erőt kérjek a következő napra is.

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük erődet, ami minden napon átvisz.
Hálásak vagyunk családjainkért, barátainkért és hitünkért. Ámen.

Mi segített át a nehéz napokon?
Lynne M. Deming (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBETEGEKET GYÓGYÍTÓ ORVOSOKÉRT!