Csendes Percek október 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Okt. 17., Szo, 03:41:01 CEST

                      2009. október 17. szombat

Róm 8,37-39.

37 De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket.
38 Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok,
sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                           ISTENBEN BÍZVA

Jézus így felelt: Bizony, mondom néked, ma velem leszel a
paradicsomban. (Lk 23,43)

Néhány idős férfiből álló bibliacsoportba járok. Minden héten
elolvasunk és megbeszélünk néhány szentírási szakaszt, majd a Csendes
Percek elmélkedését is megvitatjuk.
Valaki azt kérdezte egyszer: Mi a mennyország? Kis szünet után mindenki
mély gondolatokat hozott elő. Végül arra jutottunk, hogy habár nincs
határozott, részletes leírás a mennyről, biztosak vagyunk abban, hogy
egy csodálatos hely. A beszélgetés nyomán egy gyermekkori emlékem
jutott eszembe.
Ötéves lehettem, amikor egy nyáron a családommal vakációzni mentünk egy
tóhoz. Felkaptam a fürdőnadrágomat, a móló végéhez rohantam, ahol
megtorpanva a vízre meredtem. Nem tudtam úszni. Hirtelen apám hangját
hallottam, aki odaúszott hozzám, és felnézett rám. "Gyerünk!" -
kiáltotta feltartott kézzel. "Ugorj felém!" Haboztam. "Gyere, elkaplak,
ígérem!" Rám mosolygott. "Minden rendben lesz! Bízz bennem!"
Összeszedtem a bátorságomat, ugrottam és egyenesen a karjába estem.
Apukám nevetett és finoman beleeresztett a hűvös vízbe. "Látod?
Mondtam, hogy rendben lesz."
A Biblia Isten irántunk való szeretetét erősíti. Bár nem tudjuk, milyen
lesz a mennyország, bízhatunk, hogy ott Istennel találkozunk. Ahogy
édesapám elkapott, amikor félve ugrottam, ugyanúgy a mennyei Atyánk is
mindig ott van velünk.

Imádság: Istenünk, szeretnénk bízni benned. Ámen.

Isten arra vár, hogy átölelhessen itt és az örökéletben.
Tuck Eudy (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A FÉRFI BIBLIAKÖRÖKÉRT!