Csendes Percek május 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 14., Cs, 03:41:02 CEST

                      2009. május 14. csütörtök

Ézs 55,1-3.

1 Ti szomjazók mind, jöjjetek vízért, még ha nincs is pénzetek!
Jöjjetek, vegyetek és egyetek! Jöjjetek, vegyetek bort és tejet, nem
pénzért és nem fizetségért!
2 Minek adnátok pénzt azért, ami nem kenyér, keresményeteket azért,
amivel nem lehet jóllakni? Hallgassatok csak rám, és jó ételt fogtok
enni, élvezni fogjátok a kövér falatokat!
3 Figyeljetek rám, jöjjetek hozzám! Hallgassatok rám, és élni fogtok!
Örök szövetséget kötök veletek, mert hűséges maradok Dávidhoz.

                       HELYESEN ELTÖLTÖTT IDŐ

Taníts úgy számlálni napjainkat, hogy bölcs szívhez jussunk! (Zsolt
90,12)

A világ azon részén, ahol lakunk, az április és május nagyon forró. A
hőmérséklet eléri a 45 Celsius fokot, vagy néha még többet is. Az
éjjelek kissé hűvösebbek, ilyenkor szívesen alszunk a teraszon.
Egy ilyen éjjelen hirtelen felébredtem. Az órámra nézve láttam, hogy
hajnali három óra van. Gyönyörű volt az éjszaka, a csillagok ragyogtak.
De lefoglaltak gondolataim, tudtam, hogy másnap nagyon sok megoldandó
feladat vár rám, és pihennem kell. Nem engedhettem meg magamnak, hogy
az édes, pihentető alvást elszalasszam. Minden óra számított.
Hasonlóképpen, életünk napjai is meg vannak számlálva (Zsolt 90,10).
Elpazarolhatjuk időnket, tehetségünket, és javainkat olyan dolgokra,
amik nem táplálják lelkünket, de nem kell életünket megállás nélkül,
céltalanul csak úgy bolyongva töltenünk. Abban a kitüntetett helyzetben
vagyunk, hogy követhetjük Jézus Krisztust, a világot megváltó
munkájában.

Imádság: Urunk, bocsásd meg, amikor elpazaroljuk időnket és
tehetségünket olyan dolgokra, amik nem dicsőítenek téged. Segíts, hogy
akaratoddal összhangban éljünk. Ámen.

Az Istenre fordított idő és tehetség sohasem elvesztegetett.
Prabodh Diarsa (Gujarat, India)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLMATLANSÁGBAN SZENVEDŐKÉRT!