Csendes Percek május 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 13., Sze, 03:41:02 CEST

                        2009. május 13. szerda

1Kor 13,4-7.

4 A szeretet türelmes, jóságos; a szeretet nem irigykedik, a szeretet
nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. 5 Nem viselkedik bántóan, nem keresi
a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rója fel a rosszat. 6 Nem örül
a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal. 7 Mindent elfedez, mindent
hisz, mindent remél, mindent eltűr.

                          ÚTMENTI MUNKÁK!

Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.
(Fil 1,6)

Amint El Paso felé haladtam, még mindig azon a veszekedésen
füstölögtem, amit előző este a férjemmel folytattam. Meg voltam
győződve igazamról, de ő soha nem vallotta volna ezt be. Idegességem
csak fokozódott, amikor elhaladtam a narancssárga figyelmeztető tábla
mellett: "Lassíts, út menti munkálatok!" Így is késésben voltam,
siettem volna, és teljesen összezavart, hogy most még fokozottan
lassabban kell mennem. Ahogy a sivatagban csigatempóban araszoltam
előre, elmondtam Istennek, hogy mennyire dühös vagyok az előző este
miatt. Egy idő múlva Isten gyengéden a fülembe súgta, hogy az úthoz
hasonlóan, férjem is "építés" alatt áll, legyek hozzá türelmesebb.
Újra a szóváltásra gondoltam, de ez alkalommal a férjem szemszögéből,
és elszörnyedtem, mennyire szeretetlen volt a viselkedésem. Annyira
szégyelltem magam, hogy bocsánatot sem mertem kérni, és akkor
megértettem, Isten mennyire türelmes és gyengéd velem. Megértettem,
hogy én is építés alatt vagyok, és Isten bocsánatát hálásan fogadtam.
Sokkal könnyebb volt férjemnek is megbocsátani, tudva, hogy Isten nekem
milyen sokat megbocsátott.

Imádság: Istenünk, nyisd meg szememet, hogy tisztán lássam türelmedet
és megbocsátásodat, hogy ezt adhassam én is másoknak. Ámen.

Valamennyien "építés" alatt vagyunk.
Karri Howard (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A MOSOLYSZÜNETET TARTÓ HÁZASTÁRSAKÉRT!