Csendes Percek március 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 21., Szo, 03:41:01 CET

                      2009. március 21. szombat

Zsolt 119,43-48.

43 Ne vedd ki számból teljesen az igazság beszédét, mert a te
döntésedre várok.
44 Meg akarom tartani törvényedet állandóan, mindörökké.
45 Tágas téren járok, ha a te utasításodat keresem.
46 Királyoknak is elmondom intelmeidet, és nem vallok szégyent.
47 Gyönyörködöm parancsolataidban, mert szeretem őket.
48 Elfogadom parancsolataidat, mert szeretem őket, és elmélkedem
rendelkezéseiden.

                            ISTEN SZAVA

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

"Édes Mamit" legjobb barátnőim egyikeként tartom számon. Azért nevezik
az emberek "Édes Mami"-nak, mert ez az asszony valóban szeretetteljes
személy. Szívének és otthonának ajtaját úgy 20 évvel ezelőtt nyitotta
meg előttem. Férjével együtt úgy bántak velem, mintha a családjukhoz
tartoztam volna. Boldog időkben, és nehéz időszakokban a gyermekeik is
megmutatták, mennyire szeretnek.
Otthonuk a kapcsolatunk kezdetétől menedékhely volt számomra, ahová
elvonulhattam lelki és fizikai feltöltődésre. Ezen a helyen szeretet,
védelem, gondoskodás és túláradó vendégszeretet vett körül.
A legutolsó ottlétem alkalmával, amikor néhány napot "Édes Mami"
házában töltöttem, a fiam meglátogatott. Mondtam neki, ha szüksége van
egy Bibliára a reggeli csendességéhez, a szobámban megtalálja. "Ó, nem"
válaszolta, "az én szobámban lévő Bibliát használtam. Úgy látszik, a
ház minden részében van egy Biblia." Hirtelen megértettem, miért
gyakorolt ilyen nagy hatást rám ez az asszony. Az erőforrás, amelyet
ebben a házban találok, a lakóiban rejlik, akik megvalósítják a Biblia
szeretetről szóló üzenetét.

Imádság: Istenünk, köszönjük neked azokat az embereket, akiknek
szeretete és gondoskodása a mennyei otthon előízét mutatja. Ámen.

Amikor valakit szeretettel fogadunk, formáljuk az életét.
Arlina Cantu de Canseco (Matamoros, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK GONDJÁT VISELIK MÁSOKNAK!