Csendes Percek március 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 11., Sze, 03:41:01 CET

                       2009. március 11. szerda

Lk 8,4-8.

4 Amikor nagy sokaság gyűlt össze azok közül is, akik városról városra
csatlakoztak Jézushoz, ezt mondta nekik példázatban: 5 "Kiment a
magvető vetni. Vetés közben némelyik mag az útfélre esett, és
eltaposták, vagy megették az égi madarak. 6 Némelyik a sziklás földre
esett, és amikor kihajtott, elszáradt, mert nem kapott nedvességet. 7
Némelyik a tövisek közé esett, és amikor vele együtt felnőttek a
tövisek is, megfojtották. 8 Némelyik pedig a jó földbe esett, és amikor
felnövekedett, százszoros termést hozott." Majd emelt hangon
hozzátette: "Akinek van füle a hallásra, hallja!"

                              MAGVETÉS

Némelyik pedig a jó földbe esett, és amikor felnövekedett, százszoros
termést hozott. (Lk 8,8)

"Krisztus szolgálatában sokféle feladat van, némelyik könnyű, a másik
nehéz, némelyik megbecsülést vált ki, a másik szégyent hoz, némelyik
megfelel a természetünkből fakadó hajlamainknak és anyagi érdekeinknek,
a másik ellentmond mindkettőnek."
Minden alkalommal elgondolkodtatnak John Wesley fenti szavai, amikor a
szövetségmegújító istentiszteleten kiejtem őket. Ezért amikor
imádkoztam, hogy valaki vállalja a gyülekezetben a vasárnapi iskolai
tanítást, nem kellett volna meglepődnöm, hogy Isten engem noszogatott,
tegyem meg. (Istennek különleges humorérzéke van!)
Talán a szolgálatom hozott valami változást a fiatalok életében, de ezt
sohasem tudhatom biztosan. Mégis, rá kell jönnöm, hogy a magvetőhöz
hasonlóan ez a küldetésem: szórni a magokat. Imádkozom azért, hogy az
Úr számára kedves időben, a magok kikeljenek a fiatalok életében,
megismerjék Istent, és fogadják el Jézus Krisztust személyes
Megváltójuknak.
Jézus példázata a magvetőről a tanítóknak és a prédikátoroknak is szól.

Imádság: Drága Istenünk, segíts válaszolnunk a körülöttünk lévő
szükségletekre úgy, hogy a szeretet magvait hintjük. Ámen.

Hová hív el az Úr szolgálni?
Audrey M. Mould (Salisbury, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKEKET TANÍTÓKÉRT!