Csendes Percek március 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 10., K, 03:41:02 CET

                        2009. március 10. kedd

Zsolt 63,1-9.

1 Dávid zsoltára, abból az időből, amikor Júda pusztájában volt.
2 Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld.
3 Így nézek rád a szentélyben, hogy lássam hatalmadat és dicsőségedet.
4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.

                       AZONNALI ÜZENETVÁLTÁS

Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már
meghallgatom. (Ézs 65,24)

Ping - hallatszott a számítógépemből. Könnyeimet visszafojtva vártam a
monitoron megjelenő kis üzenetet. A lányom volt a vonalban. A világ
másik felén egy misszióban dolgozott. Miközben én Dél-Afrikában vagyok,
a számítógépeink összeköttetésben állnak. Csak válaszolnom kellett. A
következő tizenöt percben őrülten gépeltünk, nevettünk egymás
üzenetein, és élveztük egymás társaságát a minket elválasztó sok ezer
mérföld ellenére. Mintha megállt volna az idő. Számomra érthetetlen
módon, amint leütöm az entert a billentyűzetemen Dél-Afrikában, a
lányom Venezuelában olvassa szavaimat.
Az imádságot az azonnali üzenetváltáshoz tudnám hasonlítani. A
kommunikáció egyik végén ott van Isten, a másikon én. Néha nem sikerül
kapcsolatot teremtenem, ilyenkor az üzenetek áramlása megszakad. Isten
azonban mindig vonalban van, várva a válaszomra. Fogalmam sincs, hogy
működik az ima, de ez nem is fontos. Csak a kapcsolatot kell
megteremtenem.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy mindig itt vagy velünk. Segíts, hogy
élvezhessük jelenlétedet. Ámen.

Isten arra vár, hogy imáinkon keresztül kapcsolatba lépjünk vele.
Shirley M. Corder (Keleti-fok, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYMÁSTÓL MESSZE ÉLŐ CSALÁDTAGOKÉRT!